مدیرعامل هلال احمر استانی یزد: نسخه موبایلی کمک‌های اولیه در دسترس قرار گرفت.
کد خبر: ۹۹۳۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷ 12 September 2021

محسن حرازی زاده گفت: نسخه موبایلی اپلیکیشن کمک‌های اولیه، توسط فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر و ترجمه و مدیریت جمعیت هلال احمر ایران تهیه و تنظیم و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.راه اندازی اپلیکیشن امداد‌های فوری


وی افزود: برنامه رسمی کمک‌های اولیه فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر، به شما امکان دسترسی فوری به اطلاعاتی را که باید برای رسیدگی به رایج‌ترین موارد اضطراری بدانید، می‌دهد.


حرازی زاده با اشاره به اینکه با نصب اپلیکیشن کمک‌های اولیه، ساده و رایگان می‌توانید یک زندگی را نجات دهید، تصریح کرد: این اپلیکیشن دارای ویژگی‌هایی همچون استاندارد علمی و بروز شده، مورد تایید علمی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، حاوی به‌روزترین و آسان‌ترین اقدامات برای سوانح روزمره است.


مدیرعامل هلال احمر استان یزد ادامه داد: سایر مشخصات این اپلیکیشن عبارتند از آموزش گام به گام ساده به زبان فارسی همراه با فیلم، عکس و سایر طلاعات لازم برای پاسخگویی به موارد اضطراری و اتفاقاتی که ممکن است در طول روز در حین حوادث و سوانح برای شما اتفاق بیفتد.


وی اظهار داشت: علاقمندان می‌توانند آخرین نسخه این اپلیکیشن را از منابع رسمی مانند گوگل پلی دانلود کنند. نسخه فارسی این اپلیکیشن در لینک «http://khadem.ir/اپلیکیشن-first-aid/اپلیکیشن/» در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار