استاندار یزد در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: یزد جزو سه استان برتر کشور در اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن شد.
کد خبر: ۹۹۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵ 15 September 2021

به گزارش «تابناک یزد»، محمد علی طالبی نوشته است: نشست شورای مسکن استان به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح اقدام ملی مسکن و مسکن کارگری برگزار شد که در آن گزارشی از آخرین وضعیت این پروژه ها ارائه شد که به اطلاع هم استانی های عزیز می رسانم.

بر اساس اعلام استاندار یزد؛ تاکنون ۳۲ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن در این استان ثبت نام کرده اند و بر اساس پالایش های صورت گرفته هشت هزار و ۸۵۲ نفر از این تعداد واجد شرایط شناخته شده و در نهایت ۶ هزار و ۸۸۹ نفر افتتاح حساب کردند و تاکنون برای ۶ هزار و ۸۲۴ واحد، زمین تامین شده که تقریبا معادل افراد واجد شرایط است.
طالبی در ادامه افزوده است: با توجه به نیاز بیشتر برای تامین زمین به منظور اجرای طرح مسکن ملی، استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها و اصلاح محدوده شهرها در دست پیگیری و اقدام است و بر اساس تدابیر صورت گرفته، پروژه های اقدام ملی مسکن در همه شهرها و شهرستان های استان یزد فعال شده است.

بر اساس پیش بینی های انجام شده، تعدادی از این پروژه ها در شهرهای یزد و مهریز به مراحل نهایی رسیده و ظرف دو سه ماه آینده قابل افتتاح خواهند بود.

همچنین استاندار یزد بر اطلاع رسانی مناسب برای مرحله پنجم ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تاکید کرده است.

اولین پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن سطح کشور، در استان یزد مورد افتتاح قرار گرفت و بر اساس گزارش های ارائه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی یزد جزو سه استان برتر در اجرا و پیشرفت فیزیکی این طرح است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار