ارجمند گفت: امروز در بیمارستان «پیمانیه» جهرم کرونا جان یک خانم ۸۵ ساله را گرفت که با فوت وی شمار جان باختگان کرونایی در جهرم و خفر به ۲۶۶ نفر رسید.
کد خبر: ۹۹۴۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ 17 September 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید مجید ارجمند» از فوت یک بیمار کرونایی در خفر خبر داد و گفت: با فوت این خانم ۸۵ ساله تعداد کل جان باختگان مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر ۲۶۶ نفر بوده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر، عنوان کرد: امروز شاهد شناسایی ۱۲۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا بودیم که این رقم همچنان رو به ازدیاد است.

 

ارجمند با اشاره به مجموع آمار مبتلایان به کووید۱۹ در شهرهای جهرم و خفر ادامه داد: مجموع بیماران کرونایی از ابتدا تا کنون در شهرستان های جهرم و خفر به ۲۷ هزار و ۷۹ نفر رسیده است.

 

وی با اشاره به اینکه بیماران کرونایی سایر مراحل درمان خود را تحت نظارت کادر درمان بخش کرونا بیمارستان پیمانیه جهرم سپری می کنند، بیان کرد: تعداد کل نمونه های گرفته شده تا کنون ۸۳ هزار و ۱۱۶ مورد بوده است.

 

ارجمند همچنین به آمار بیماران بهبود یافته نیز اشاره کرد و اظهار داشت: تا کنون تعداد ۲۵ هزار و ۲۸ بیمار به بهبودی رسیده و از قرنطینه خارج شده اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به بیماران در قرنطینه نیز اشاره کرد که در حال حاضر تعداد آنها هزار و ۷۰۴ نفر بوده که مراحل درمان خود را در منزل سپری می کنند.

 

وی تعداد كل بیماران بستری مشكوک و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه را ۱۷۸ نفر ذکر کرد و گفت: از این تعداد، ۱۶۸ بیمار در بخش های عمومی و ۱۱ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

ارجمند به ترخیص ۴۴ بیمار کرونایی از بیمارستان اشاره کرد و اظهار داشت: همچنین امروز تعداد ۳۸ بیمار جدید به شمار بیماران بستری در بیمارستان پیمانیه افزوده شدند.

 

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار