نیکوکاران و خیرین موسسه خیریه لبخند بهار در روز جهانی لبخند با اهدای مبلغ ۳۰ میلیون تومان، آزادی را به یک مددجو محکوم مالی اهدا کردند.
کد خبر: ۹۹۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸ 03 October 2021

مریم خلوت مدیر عامل موسسه خیریه لبخند بهار با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد، مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال را برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد.لبخند به زندگی زندانی یزدی در روز جهانی لبخند

 

وی در خصوص این اقدام گفت: یکی از نیکوکاران این مجموعه که هر سال در اربعین حسینی به یاد پدر و پدربزرگ خویش مراسم روضه خوانی برگزار می‌کرد، در سال جاری تصمیم گرفته با توجه به شرایط کرونا، مبلغی را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داده و با این اقدام لبخندی را به یک خانواده اهدا کند.

 

مدیر عامل این موسسه خیریه با تاکید بر شعار این موسسه تحت عنوان «یک لبخند چقدر می‌ارزد؟»، گفت: هدف این مجموعه شاد کردن خانواده‌ها و کسانی است که به هر نحوی دچار مشکلات شده اند و در این نوبت نیز با همت یکی از نیکوکاران این موسسه مبلغ ۳۰ میلیون تومان که هزینه روضه پدر و پدربزرگ مرحومش بود با هدف شادی روح این دو مرحوم به ستاد دیه استان اهدا و زمینه آزادی این مددجو را از زندان فراهم گردید.

 

گفتنی است موسسه خیریه لبخند بهار از سال ۱۳۹۶ تاسیس و آغاز بکار کرد و در زمینه‌های خیریه مشغول به فعالیت بوده و تاکنون در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، مشارکت گسترده‌ای داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار