همکاری ۲۱۹ مرکز نیکوکاری با کمیته امداد در خدمت رسانی به محرومین

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان از همکاری ۲۱۹ مرکز نیکوکاری با کمیته امداد استان همدان خبر داد .
کد خبر: ۱۰۱۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶ 12 December 2021
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان از همکاری ۲۱۹ مرکز نیکوکاری با کمیته امداد استان همدان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، غلامرضا صیاد زاده گفت: قبل از راه اندازی این مراکز تمامی کار‌های کمیته امداد شامل کمک برای ازدواج، جهیزیه، درمان و سایر خدمات به صورت اداری انجام می‌شد، اما با راه اندازی مراکز نیکوکاری بخشی از این خدمات از طریق این مراکز به مردم ارائه می‌شود.

 وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۱۹ مرکز نیکوکاری در سه بخش محله محور، تخصصی و صنفی با شعار مردم برای مردم در استان همدان برای خدمت‌رسانی به نیازمندان در حال فعالیت هستندکه ۱۵۱ مرکزدر سطح شهر‌های استان و ۶۸ مرکز نیز در سطح دهستان‌های استان در حال فعالیت هستند.

صیاد زاده تصریح کرد: افراد نیازمند و یا کسانی که خانواده نیازمندی را شناسایی کرده‌اند که مستحق دریافت کمک هستند می‌توانند به مراکز نیکوکاری محله مراجعه کنند تا هماهنگی‌های لازم برای ثبت اطلاعات افراد نیازمند و بررسی وضعیت آنان برای ارائه خدمات موردنیاز انجام شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان تعداد خیرین مراکز نیکوکاری را ۵ هزار و ۷۰۰ نفر بر شمرد و اعلام داشت: خیران می‌توانند کمک‌های اهدایی خود را به‌صورت نقد و کالا در بخش‌های مختلفی ازجمله طرح اکرام ایتام و محسنین، اشتغال، فرهنگی، مسکن، درمان، کمک‌هزینه ازدواج و جهیزیه، سبد کالا و لوازم ضروری زندگی (معیشت)، نذر و قربانی، پوشاک و البسه و صدقات به مراکز نیکوکاری اهدا کنند.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار