محدودیتی در زمینه توزیع گوشت منجمد در استان مرکزی وجود ندارد/قیمت گوشت در استان مرکزی کاهش می یابد

استاندار مرکزی گفت:محدودیتی در زمینه توزیع گوشت منجمد تنظیم بازار در استان وجود ندارد و تا کاهش قیمت این محصول در استان توزیع می‌شود تا نگرانی مردم رفع شود.
کد خبر: ۱۰۴۴۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳ 15 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه در جریان بازدید از بازار مصرف استان مرکزی با اشاره به وجود برخی التهابات در بازار گوشت قرمز افزود:توزیع گوشت گوساله و گوسفند منجمد ذخایر تنظیم بازار با قیمت ۸۵۰ و ۹۵۰ هزار ریال در استان آغاز شده و این مهم کاهش قیمت گوشت در استان را به دنبال دارد.
مخلص الائمه یادآورشد: ذخایر گندم این استان در حد عالی است و مشکلی در حوزه آرد و نان در استان وجود ندارد.
وی افزود: ذخایر شکر استان نیز در حال تکمیل شدن است و حجم موجودی و توزیع این محصولات بیش از میزان مصرف در استان است.
وی ادامه داد: مرغ نیز با قیمت جدید به میزان کافی در استان مرکزی توزیع شده و اکنون با قیمت ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار ریال زیر قیمت مصوب در استان در حال عرضه است.
وی با یادآوری مراجعات مردم برای عدم دریافت یارانه معیشتی گفت: رئیس جمهوری در گزارش تلویزیونی اعلام کردند که یک دهک شامل ۱۰ درصد مردم این یارانه را دریافت نخواهند کرد.
استاندار مرکزی اظهار داشت: مراجعات مردم نشان دهنده آن است که بیش از ۱۰ درصد مردم این یارانه را دریافت نکرده‌اند که باید این مهم اصلاح شود.
مخلص الائمه گفت: ۹۰ درصد مردم این یارانه را تا زمان ایجاد زیر ساخت توزیع کالا برگ الکترونیکی دریافت خواهند کرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی هم گفت: هیچ‌گونه مشکلی در زمینه تولید و تامین محصولات دامی در استان وجود ندارد و این استان از جمله استان‌هایی است که مازاد تولید گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ در آن وجود دارد.
علی صفری افزود: ۱۸۰ تن گوشت مرغ به صورت متوسط روزانه در استان مرکزی تولید و میزان مصرف این محصول روزانه در استان در شرایط عادی ۱۰۰ تا ۱۲۰ تن است.
وی ادامه داد: استان مرکزی سومین قطب تولید گوشت قرمز در کشور است و در زمینه تولید و تامین تخم مرغ نیز در استان مشکلی وجود ندارد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: همچنین در زمینه تامین کالاهای اساسی از جمله برنج و شکر نیز پس از اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها در استان وجود ندارد و در صورت اعلام فروشگاه‌ها و مباشران توزیع این کالاها در اختیار آنان قرار می گیرد.
صفری افزود: سرعت توزیع روغن در روزهای گذشته در استان مرکزی پایین بوده و با توجه به افزایش سرعت تولید در کارخانجات این مشکل در چند روز آینده رفع می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار