اعلام قیمت گوشت قرمز در استان

قیمت گوشت قرمز گرم در کارگروه تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد.
کد خبر: ۱۰۴۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹ 22 May 2022
اعلام قیمت گوشت قرمز در استان

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت این استان درنشست کارگروه تنظیم بازار گفت: این کارگروه با تشکیل جلسات اضطراری به اجرای طرح مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه‌ها و همچنین مقابله با هرگونه افزایش خودسرانه قیمت‌ها از سوی اصناف، کسبه و بازاریان، کمک کرد.

 

روزبهان با بیان اینکه در این نشست درخواست اتاق اصناف مرکز استان در خصوص سود عمده‌فروشان و خرده‌فروشان واحدهای صنفی مرغ فروشی شهر یاسوج و مصوبه کارگروه فرعی تنظیم بازار جهاد کشاورزی در خصوص افزایش نرخ گوشت قرمز گرم بررسی شد افزود: با رأی اعضاء با افزایش جزئی نرخ گوشت قرمز موافقت شد.

 

وی یادآور شد: در این جلسه قیمت هر کیلو گوشت کره و بره ۱۵۵ هزار تومان، قیمت هر کیلو گوشت بز و میش ۱۱۵ هزار تومان، قیمت هر کیلو گوشت گوساله ۱۴۰ هزار تومان و قیمت هر کیلو گوشت گاو نیز ۱۱۵ هزار تومان تصویب شد.

 

وی تأکید کرد: با توجه به ادامه طرح مردمی سازی یارانه‌ها و شرایط خاص کشور، هیچ‌کدام از اتحادیه‌های مرکز استان و شهرستان‌ها بدون طرح در کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی، نباید کالا و خدمات خود را افزایش دهند.

 

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: در صورت مشاهده این موارد، با اعضاء هیئت‌مدیره آن اتحادیه‌ها برخورد قانونی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار