ثبت بیش از 6 هزار تعاونی در استان یزد

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان یزد گفت : از دهه 50 که اولین شرکت تعاونی به ثبت رسیده تاکنون بیش از 6 هزار شرکت تعاونی در حوزه های مسکن ، مصرف ، تولیدی و توزیعی در این استان ثبت شده است .
کد خبر: ۱۱۲۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸ 06 September 2023

به گزارش خبرگزاری ابناک یزد، مهدی اقبال به مناسبت هفته تعاون اظهار داشت: ثبت یک شرکت ، اولین قدم برای شروع یک کسب و کاراست و با توجه به اینکه اداره ثبت اسناد و املاک در بهبود فضای کسب و کار نقش اولیه و تعیین کننده دارد ، در برداشتن این گام همراه واقعی فعالان اقتصاد تعاونی است.
وی افزود : تمام هدف و تلاش مجموعه ثبت اسناد و املاک استان این است که با سرعت بخشیدن به فرآیند ثبت شرکت ، صاحبان سرمایه را در برداشتن اولین گام کسب و کار ، یاری و همراهی و کمک کند.
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان یزد تصریح کرد : یکی از تکالیف اصلی ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری استان ، تسهیل و تسریع فرآیند ثبت شرکت ها و کاهش هزینه هاست که هرساله عملکرد ثبت به عنوان متولی اصلی شاخص شروع کسب و کار مورد ارزیابی قرار می گیرد.
اقبال با اشاره به شعار سال که از طرف مقام معظم رهبری مهار تورم و رشد تولید نام گذاری شده است، تأکید کرد : مجموعه اداره ثبت اسناد واملاک استان یزد تمام تلاش و همت خود را برای تحقق شعار سال و کمک به رشد تولید و افزایش اشتغال انجام می دهد.
وی یادآور شد: در این راستا خدمات ثبتی از جمله ثبت شرکت و هرگونه تغییرات شرکتها در کمتر از یک روز به مردم عزیز استان ارائه می شود که این اقدام ، نقش بسیار مهمی در رشد تولید و توسعه و بهبود فضای کسب و کار دارد.
عضو شورای قضایی استان یزد در پایان اظهار داشت : در این استان شرکتهای تعاونی فعال ، قدرتمند ، دانش بنیان و بزرگی وجود دارد که در جایگاه اولین های شرکت تعاونی برتر ملی قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار