مديرکل بهزيستي آذربايجان شرقي:

مراکز نگهداري شيرخواران تبريز همچنان نيازمند حمايت

مديرکل بهزيستي آذربايجان شرقي گفت: با وجود افزايش حمايت هاي مردمي از مراکز نگهداري شيرخواران استان از جمله شيرخوارگاه احسان تبريز همچنان نيازمند حمايت مردمي هستيم.
کد خبر: ۱۲۴۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳ 06 November 2015

به گزارش  تابناک تبریز ، محسن ارشد زاده با اشاره به انتشار پيامي در شبکه اجتماعي تلگرام مبني بر اينکه پس از اعلام نياز مبرم شيرخوارگاه احسان تبريز به حمايت هاي مردمي، ميزان حمايت ها چند برابر شده است، گفت: محتواي اين پيام اگرچه منطبق بر واقعيت است ولي در برخي جملات نيز اغراق شده است.

وي با بيان اينکه حمايت هاي مردمي از مراکز نگهداري مددجويان در تمامي بخش ها يک واقعيت انکار ناپذير است، اظهارکرد: بدون حمايت مردمي نمي توان آن گونه که بايد ارايه خدمت کرد.

ارشد زاده با اشاره به اينکه براي نگهداري 70 کودک شيرخوار موجود در مرکز نگهداري احسان 48 مربي به صورت سه شيفت فعاليت مي کنند، افزود: هزينه هاي جاري از جمله نيازهاي غذايي و پوشاک چنين مراکزي بسيار زياد است.

ارشد زاده تعداد کودکان بي سرپرست و بد سرپرست تحت پوشش بهزيستي کلانشهر تبريز را 700 نفر اعلام کرد و گفت: تعدادي از کودکان از طريق دستگاه قضايي به يکي از اقوام و خويشاوندان خود سپرده شده اند.

مديرکل بهزيستي آذربايجان شرقي گفت: مراکز مددجويي بهزيستي استان در محيطي امن و مطمئن آماده پذيرش کمک هاي مردمي هستند تا با تامين و تقويت مايحتاج مدجويان زمينه زندگي مناسب براي آنها فراهم کنند.

شيرخوارگاه احسان تبريز تنها مرکز نگهداري کودکان بدسرپرست و بي سرپرست استان است که توسط بهزيستي اداره مي شود.

در استان آذربايجان شرقي 21 مرکز نگهداري کودکان بدسرپرست و بي سرپرست وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار