نمایشگاه کتاب تهران تمدید نمی‌شود

مدیر کمیته اجرایی و رفاهی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: زمان برپایی این دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تمدید نمی شود.
کد خبر: ۲۲۹۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 14 May 2016
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی تهران که 15 اردیبهشت ماه جاری گشایش یافت امروز شنبه به کار خود در شهر آفتاب پایان می دهد.

حسین صفری افزود: از آنجا که بیش از 70 سازمان دولتی با نمایشگاه کتاب همکاری دارند و تمدید نمایشگاه نیاز به هماهنگی با این سازمان‌ها به صورت ویژه دارد، نمایشگاه کتاب تمدید نخواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی ناشران خارجی برای بازگشت به کشورهای خود، تمدید نمایشگاه آنها را با مشکلاتی مواجه خواهد کرد.

صفری اظهار داشت: با توجه به اینکه شنبه 25 اردیبهشت ماه به عنوان آخرین روز کاری نمایشگاه است، ناشران از ساعت 9 صبح روز یکشنبه 26 اردیبهشت می‌توانند پس از انجام امور اداری و مالی، نسبت به خروج از نمایشگاه اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، مراسم اختتامیه بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امروز با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در محل نمایشگاه برگزار می‌شود.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است...» از 15 در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برپا بود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار