مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان :

نظام جامع بازار کار نیازمند همراهی همه عوامل اجرایی استان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به نرخ بالای بیکاری بیان کرد: تنها با همراهی همه عوامل اجرایی استان می‌توان به نظام جامع بازار کار دست یافت.
کد خبر: ۲۴۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲ 08 June 2016
 
    به گزارش تابناک کرمانشاه  داوود یاوری در جلسه نظام جامع بازار کار اظهار داشت: رویه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی بر اساس دستورالعمل شورای عالی اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تغییر یافته به طوری که پرداخت این تسهیلات در سال جاری با تکمیل فرم‌های ارسالی این شورا امکان پذیر است.
 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه بیان کرد: بهره‌مندی از تسهیلات برای پیشبرد اشتغال‌زایی در استان کرمانشاه نیازمند همراهی دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، دهیاری‌ها، بانک‌های عامل و دیگر فعالان بازار کار و اشتغال است.
یاوری با اشاره به فرم نیاز سنجی جهت بهره‌مندی از تسهیلات اشتغال‌زایی گفت: با تکمیل فرم‌ مذکور در 70 برگ به عنوان فرم نیاز سنجی می‌توان از تسهیلات اشتغال‌زایی به مبلغ مناسب بهره‌ برد.
 وی خاطرنشان کرد: حداکثر فرصت زمان برای ابلاغ نیازمندی‌های تسهیلاتی به شورای عالی اشتغال پایان خرداد ماه بوده و اولویت نخست این مسیر در استان کرمانشاه با همراهی دستگاه‌های اجرایی شناخت نیازمندی‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان برای رسیدن به اشتغال و رفع معضل بیکاری است.
 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به بسیج دستگاه‌های اجرایی و نرخ بالای بیکاری اشاره و بیان کرد: تنها با همراهی همه عوامل اجرایی استان می‌توان به نظام جامع بازار کار دست یافت.  
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار