کسب مدال کاراته کاهای همدانی درچالوس

کاراته‌کاهای همدانی در مسابقات بین‌المللی چالوس جام فجر موفق شدند یک نشان طلا و یک نقره کسب کنند.
کد خبر: ۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳ 08 February 2015

کاراته‌کاهای همدانی در مسابقات بین‌المللی چالوس جام فجر موفق شدند یک نشان طلا و یک نقره کسب کنند.

به گزارش فارس ؛ مسابقات بین‌المللی کاراته سبک کیوکوشین ساکاماتو جام فجر در سالن شهدای چالوس برگزار شد که 120 ورزشکار خارجی از کشورهای کویت، سوئد، ترکمنستان، افغانستان، عراق و کردستان عراق در کنار 360 ورزشکار ایرانی حضور داشتند.
در این دوره از مسابقات در رده سنی نوجوانان در وزن منفی 63 کیلوگرم میلاد زارعی با غلبه بر علی اکبر فاوری از افغانستان به نشان طلا دست یافت و همچنین در رده جوانان وزن منفی 70 کیلوگرم مهدی بابالو دیگر کاراته‌کا همدانی عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.
سعید زینی‌خواه دیگر کاراته‌کا همدان که در مسابقات آزاد کاراته که به میزبانی اصفهان برگزار شد پس از کسب مقام پنجمی به سبب کسب عنوان فنی‌‎ترین بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شد. گفتنی است این اردو از اواسط اسفند ماه برگزار می‌شود.
اتمام مسابقات کاراته در فامنین
به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات کاراته در شهرستان فامنین برگزار شد، این مسابقات با حضور بیش از 220 کاراته‌کا از رزن، نهاوند، فامنین، ملایر و همدان در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.
در پایان این رقابت‌ها تیم باشگاه هفت تیر همدان به مقام قهرمانی رسید، باشگاه کانون بسیج همدان هم به نایب قهرمانی بسنده کرد و تیم نهاوند هم به عنوانی بهتر از سوم دست پیدا نکرد.
معرفی کاراته‌کاهای برتر استان
مسابقات کاراته انتخابی استان با حضور شهرستان‌های نهاوند، کبودراهنگ، ملایر، همدان و رزن با شرکت 60 کاراته‌کا در خانه کاراته برگزار شد.
در پایان این دوره از مسابقات در بخش کومیته در رده سنی نوجوانان در وزن 52 کیلوگرم حمیدرضا اسماعیلی و امیر حدادی، در وزن 57 کیلوگرم عطا ظهوری و حسین ملک‌پور، در 63 کیلوگرم یحیی شهگل و محمدرضا سلطانی و در رده سنی جوانان و در وزن 55 کیلوگرم محمدرضا یعقوبی و حسین مظفری؛ در وزن 61 کیلوگرم حسین سلطانی و حسین حق پرست، در وزن 68 کیلوگرم امیرحسین عبدالرحمانی و حسین حسنی، در وزن 76 کیلوگرم حمید رجبی و مرتضی پیرزادی، در وزن مثبت 76 کیلوگرم امیر محمد فرهنگی و حجت رجبی در رده سنی امید وزن 60 کیلوگرم بهنام نجفی و محمد طاهری، در وزن 68 کیلوگرم مجتبی قره‌گی و امیر خسروی عناوین برتر را کسب کردند.
و اما در رده سنی بزرگسال وزن 55 کیلوگرم حمید بیات و محمد طاهری، در وزن 61 کیلوگرم مهدی حاتمیان و عارف سهرابی، در وزن 67 کیلوگرم حمید شانه‌گر و علی مرادعلیان، در وزن 74 کیلوگرم ناصر سلطانی و حسین رستمی، در وزن 84 کیلوگرم عرفان رشیدی و ناصر قرائی به مقام‌های برتر دست پیدا کردند.
در مسابقات بانوان نیز که با حضور 53 کاراته‌کا در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در سالن ملت (خانه کاراته) برگزار شد در سبک شین‌کاراته، شهرستان همدان با کسب هفت طلا، 6 نقره و چهار برنز اول شد، تیم ملایر با کسب چهار طلا، 6 نقره و 6 برنز دوم و تیم ملت همدان با کسب یک طلا سوم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار