رسیدگی به علت بازداشت دانشجویان مبلغ حجت‌الاسلام رئیسی در کرمانشاه

مسؤول ستاد حامیان دانشجویی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی خواستار رسیدگی سریع مسؤولان مربوطه استان کرمانشاه در راستای دستگیری تعدادی از دانشجویان با در دست داشتن نوشته‌«چرا رئیسی؟» شد و گفت: جالب است که روحانی این روزها دم از فضای غیرامنیتی در دانشگاه‌ها می‌زند.
کد خبر: ۴۲۰۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ 08 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،محمدحسین آزادی ، اظهار داشت: تعدادی از دانشجویان با در دست داشتن نوشته‌«چرا رئیسی؟» در خیابان به سئوالات مردم پاسخ می‌دادند که توسط مأموران بازداشت و چند ساعتی در بازداشت بودند.

مسؤول ستاد حامیان دانشجویی حجت‌الاسلام رئیسی ادامه داد: این همان فضایی است که دولت کنونی در چهار سال گذشته برخلاف ادعاهایش در فضای کشور و به‌خصوص در دانشگاه‌ها بوجود آورده است، بدین شکل و برخلاف قوانین چنین اقدامات امنیتی صورت می‌گیرد و از سوی دیگر شعار آزادی بیان و تحمل مخالف سر داده می‌شود.

وی اضافه کرد: ده‌ها سخنرانی و کرسی آزاداندیشی در چهار سال گذشته در سطح دانشگاه‌های کشور لغو شده است و چندین نفر از فعالان دانشجویی به سبب نقد دولت به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

آزادی خواستار رسیدگی سریع مسؤولان مربوطه استان به این موضوع، خاطرنشان کرد: جالب است که روحانی این روزها دم از فضای غیرامنیتی در دانشگاه‌ها می‌زند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار