مشارکت 90 درصدی مردم شهرستان کوهرنگ در انتخابات

تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار کوهرنگ از مشارکت 90 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای های اسلامی شهر و روستا خبر داد و گفت: این میزان مشارکت نسبت به دوره قبل 10 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۴۲۶۹۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 20 May 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- مرتضی زمانپور اظهار کرد: مردم غیور و ولایتمدار شهرستان عشایرنشین کوهرنگ در این انتخابات نشان دادند که پایبند به اصول و ارزش های نظام هستند.
وی با بیان اینکه حضور مردم این خطه در پای صندوق های اخذ رای چشمگیر بود، افزود: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و مناطق ییلاقی عشایر کوچرو با امنیت و شکوه خاصی در این شهرستان برگزار شد.
رئیس ستاد انتخابات کوهرنگ، تعداد واجدان شرایط رای این شهرستان را 30 هزار و 346 نفر ذکر کرد و گفت: در این حماسه ملی، حجت الاسلام حسن روحانی 18هزار 102 رای، سید ابراهیم رئیسی 11 هزار و 201 رای، سید مصطفی آقا میرسلیم 188 رای و سید مصطفی هاشمی‌ طبا 3 رای را کسب کردند.
زمانپور اظهار کرد: 94 شعبه اخذ رای به صورت مشترک آرای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرستان کوهرنگ کار جمع آوری رای مردم منطقه را برعهده داشتند.
فرماندار کوهرنگ توضیح داد: انتخابات شورای اسلامی در 192 روستا و سه شهر این شهرستان نیز برگزار شد، اما نتایج این انتخابات تاکنون اعلام نشده است.
شهرستان کوهرنگ با 42 هزار نفر جمعیت شهری و روستایی و 45 هزار نفر جمعیت عشایری، بزرگترین منطقه ییلاقی عشایر کوچرو چهارمحال وبختیاری محسوب می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار