افزایش کرایه اتوبوس و تاکسی در سال 97 بررسی می شود

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه اگر شهرداری به دنبال افزایش کرایه ها اتوبوس و مترو است لایحه آن را به شورا ارائه کند،گفت: افزایش کرایه‌ها تاکسی و اتوبوس هنوز در دستور کار شورای شهر تهران قرار نگرفته است.
کد خبر: ۵۶۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 21 February 2018

محمد علیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در خصوص افزایش کرایه‌های حمل و نقل در بخش اتوبوس و تاکسی در سال 97 اظهار کرد: هنوز لایحه‌ای به دست کمیسیون حمل‌و نقل شورای شهر تهران نرسیده است.

وی تصریح کرد: در کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران فقط افزایش 200 تومانی بلیت مترو در سال 97 به تصویب رسیده است که البته این تصمیم باید در صحن شورای شهر تهران مطرح شود و در نهایت رای گیری شود.

علیخانی گفت: پیشنهاد شهرداری تهران برای بلیت مترو، افزایش 200 تومانی برای بلیت‌های تک سفره بود که این موضوع هم به تایید کمیسیون عمران و حمل‌و نقل شورای شهر تهران رسیده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران ادامه داد: در خصوص خط 8 (فرودگاه امام خمینی ره) نیز شهرداری تهران پیشنهادی را برای افزایش بلیت این خط ارائه کرده است که در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: با توجه به بررسی لایحه بودجه 97 شهرداری تهران در صحن شورای شهر و در صورتی که شهرداری نیاز می‌بیند و می خواهد کرایه ها را افزایش داد لایحه آن را به شورا ارائه کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار