ستاد توزیع ساماندهی بیماران فعال می شود

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران از فعال کردن ستاد توزیع برای ساماندهی بیماران در مراکز درمانی تامین اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۶۳۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵ 18 July 2015
محمدتقی خسروانی‌مقدم در خصوص اظهارات اخیر وزیر بهداشت در مورد دو بیمارستان شهدای تجریش و لبافی‌نژاد در تهران، اظهار کرد: ما در برخی مراکز مشکلات مطرح شده را داریم و بسیاری از بیماران از شهرستان‌های مختلف به مراکز درمانی تهران می‌آیند، نمی‌توان بیماران را از بیمارستان بیرون کرد در عین حال بیمارستان‌های ما ظرفیت ندارند.
وی ادامه داد: این موضوع یکی از معضلات ماست، در حال فعال کردن ستاد توزیع هستیم تا مشکلات اینچنینی برطرف شود در این حالت وقتی یک بیمارستان ظرفیت پذیرش بیمار جدید را ندارد نمی‌گذاریم به در بیمارستان برود و برگردد بلکه از قبل مرکزی که ظرفیت دارد به وی معرفی می‌کنیم.
به گزارش تسنیم، حسن قاضی‌زاده هاشمی، ویزر بهداشت در مراسم افطاری شیرخوارگاه آمنه، حسن هاشمی در مراسم ضیافت افطار شیرخوارگاه آمنه که چندی پیش برگزارشد، با اشاره به بازدیدی که اخیراً از دو بیمارستان شهدای تجریش و لبافی‌نژاد داشته است، گفت: این دو بیمارستان مملو از بیمار بود و برخی بیماران در راهروها بستری بودند و از مشاهده وضعیت آنها خجالت کشیدم.
هاشمی افزود: ما سه درصد از اعتبارات عمرانی را به ساخت بیمارستان و کلینیک اختصاص می‌دهیم که این در مقابل کشورهای همسایه رقم کمی است چه برسد به کشورهای پیشرفت که با آنها فاصله زیادی داریم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار