رئیس شورای شهر اهواز تأکید کرد:

سیستم شهرداری اهواز سنتی بوده و موجب خطای مدیران خواهد شد

ئیس شورای شهر اهواز گفت:اگر خطایی در شهرداری اهواز رخ داده و با مشکلاتی مواجه است، بدون تردید به عملکرد سنتی مدیران این مجموعه مربوط می شود؛ مدیران شهرداری توانمند و دلسوز هستند اما متأسفانه سیستم شهرداری اهواز سنتی بوده و موجب خطای مدیران خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲ 01 September 2018

عبدالزهرا سنواتی ظهر امروز در جلسه جلسه انتخابات هیئت رئیسه جدید دور دوم شورای پنجم شهر اهواز، اظهار کرد: شهرداری دستگاهی است که بیشترین ارتباط را با مردم دارد و قطعا مردم انتظار خدمت بیشتری از این دستگاه دارند.

به گزارش"تابناک" وی افزود: بدون تردید در ارزیابی مدیران شهرداری، مدیری که بیشترین خدمت را به مردم داشته باشد، از نظر شورای شهر اهواز توانمند است. مدیرانی که کارهای سنتی شهرداری را کنار گذاشته و به سمت هوشمندسازی فعالیت های شهرداری حرکت کنند، بدون تردید مورد حمایت اعضای شورای شهر قرار خواهند گرفت.

سنواتی بیان کرد: اگر خطایی در شهرداری اهواز رخ داده و با مشکلاتی مواجه است، بدون تردید به عملکرد سنتی مدیران این مجموعه مربوط می شود؛ مدیران شهرداری توانمند و دلسوز هستند اما متأسفانه سیستم شهرداری اهواز سنتی بوده و موجب خطای مدیران خواهد شد.

رئیس شورای شهر اهواز تصریح کرد: سعی خواهیم کرد مسیر دور اول شورای شهر پنجم اهواز را ادامه داده و سیستمی کردن کارها در شهرداری را عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: با توجه مشکلات اقتصادی، مردم نیازمند نشاط هستند و بدون تردید در برنامه های شورا به این نکته توجه خواهد شد؛ برنامه های فرهنگی در اولویت برنامه های شورای شهر است.

سنواتی اظهار کرد: توجه به برنامه های رفاهی پرسنل شهرداری می تواند توان و انگیزه آنها را بیشتر کند که این امر سرلوحه کار شورا خواهد بود؛ اگر با برنامه حرکت کنیم بدون تردید می توان شاهد پیشرفت شهرداری و شهر اهواز باشیم.

رئیس شورای شهر اهواز با تأکید بر ارجحیت منافع عمومی بر منافع شخصی، گفت: بخش خصوصی باید تقویت شود و در این راستا با دعوت از سرمایه گذاران و حمایت از آنها سعی در تقویت این بخش برای استفاده مردم خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه مدیران شهرداری با تمام توان کار خود را برای خدمت به شهر و مردم ادامه دهند، اظهار کرد: مدیران شهرداری دغدغه ای در خصوص تخریب و اتهام نداشته باشند و تمامی اعضای شورای شهر اهواز از مدیرانی که انگیزه خدمت به مردم را دارند حمایت خواهند کرد.

سنواتی ادامه داد: قانون سرآمد همه چیز است و اگر تخلفی صورت گرفت بدون تردید قانون فصل الخطاب قرار داده و مشکلات را از این طریق حل خواهیم کرد.

رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص کارآفرینی، تصریح کرد: وظیفه شهرداری به صورت ذاتی کارآفرینی نیست اما با مهیا کردن شرایط سرمایه گذاران برای ورود به شهر، بستر کارآفرینی نیز مهیا می شود.

سنواتی بیان کرد: احداث دو پروژه مهم شهرک سلامت و مجتمع فرهنگی و رفاهی در شورای عالی سرمایه گذاری به تصویب رسید و این پرو‍ژه ها امسال کلنگ زنی خواهند شد.

رئیس شورای شهر اهواز، تأکید کرد: بدون تردید عملکرد بنده فراقومی و فراجناحی خواهد بود و انتخابات امروز نشان داد برای خدمت به شهر از تمامی ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد و از ظرفیت همه افراد که به لحاظ تفکر طبق چهارچوب نظام جمهوری اسلامی و قانون عمل می کنند، استفاده می کنیم.

سنواتی تأکید کرد: از ظرفیت و مشورت تمامی اعضای شورای شهر اهواز در این دوره نیز استفاده خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار