آموزش و پرورش خاتم چند ماهی است که با سرپرست اداره می‌شود و از تعیین مدیر جدید خبری نیست.
کد خبر: ۷۰۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ 14 January 2019

چند ماهی است که مدیریت آموزش و پرورش خاتم با سرپرست اداره می‌شود و خبری از تعیین مدیر جدید نیست که در این خصوص مردم معترض بوده و خواهان انتخاب فردی کار آمد و با تجربه و به دور از سیاسی کاری هستند.

والدین دانش آموزان گفتند: یکی از مهمترین نهاد‌های کشور آموزش و پرورش بوده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که به دلیل اهمیت این نهاد نقش اصلی و مؤثری در تربیت فرزندان و نسل آینده جامعه دارد و به همین دلیل قطعا مدیریت و سکان داری بر چنین مجموعه‌ای دارای حساسیت‌های ویژه و مسئولیتی سنگین بوده که نیازمند افرادی با تجربه و دلسوز است.

در دهم آبان ماه سال جاری بود که رئیس سابق اداره آموزش و پرورش خاتم بازنشسته شد و یوسف محمودی معاون پشتیبانی این اداره به عنوان سرپرست معرفی شد.

متأسفانه از زمان بازنشتگی رئیس سابق آموزش وپرورش خاتم در ۳ ماه اخیر این اداره با داشتن بیش از ۴ هزار دانش آموز و ۶۰۰ نفر فرهنگی با سر پرستی اداره می‌شود که نا رضایتی‌هایی را از سوی فرهنگیان و اولیاء دانش آموزان به همراه داشته است.

واکنش امام جمعه هرات به بلاتکلیفی آموزش و پرورش خاتم

حجت الاسلام جعفری امام جمعه هرات در این خصوص واکنش نشان داد و گفت: بیش از هفتاد و پنج روز است که مدیرت آموزش و پرورش با سرپرست اداره می‌شود و موج این کار در همه آموزشگاه‌ها و حتی اولیاء دانش آموزان نیز نفوذ پیدا کرده و تأثیرات منفی خود را قطعا خواهد داشت.

وی افزود: تاخیر در انتخاب مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاتم در کل یک پیامد منفی و ناخوشایند بر جامعه تحمیل کرده است و از مسئولین محترم و از جمله مدیر کل آموزش و پرورش استان و فرماندار شهرستان خواستار تعیین و تکلیف و هرچه زودتر روشن شدن مدیرت آموزش و پروش هستیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار