هواشناسي يزد پيش‌بيني كرد؛
رییس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان یزد با اشاره به ورود موج ناپایدار جوی به استان، گفت: بارش پراکنده باران پیامد این موج بارشی برای روز سه‌شنبه در استان است .
کد خبر: ۷۰۳۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ 14 January 2019

«سیدعباس میرحسینی» با بیان این که استان یزد از امروز یک‌شنبه 23 دی ماه تحت تاثیر موج ناپایدار جوی جديدي قرار می‌گیرد، اظهار کرد: این موج بارشی که از اواخر امروز تا سه‌شنبه 25 دی ماه استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، پیامدهایی نظیر افزایش ابر را به همراه دارد .

وی بارش پراکنده باران بویژه در ارتفاعات استان را برای روز سه‌شنبه پیش بینی کرد و افزود: از دیگر پیامدهای این موج بارشی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک طی روز دوشنبه است .

رییس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان در ادامه گرمترین دمای شهر یزد را طی 24 ساعت گذشته را 14 درجه سانتی گراد عنوان کرد و گفت: دمای کمینه یزد نیز صفر درجه سانتی گراد بوده است .

وی ادامه داد: پیش بینی شده دمای بیشینه شهر یزد امروز به 18 درجه سانتی گراد و در دو روز آینده نیز به ترتیب به 21 و 18 درجه سانتی‌گراد برسد .

میرحسینی با بیان این که دمای کمینه شهر یزد طی سه شب آینده به ترتیب 8، 6 و 3 درجه سانتی گراد خواهد بود، اظهار کرد: استان یزد برای روزهای پایانی هفته نیز تحت تاثیر مجدد موج ناپایدار جوی قرار می‌گیرد .

این مسئول در پایان سبزدشت را با دمای کمینه 8 درجه زیر صفر سردترین نقطه استان طی شبانه روز گذشته اعلام کرد و گفت: گرمترین نقاط استان طی 24 ساعت گذشته نیز افق و هرات با دمای بیشینه 17 درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار