هم‌زمان با میلاد باسعادت حضرت زینب(س) میدان «پرستار» شهر ابركوه با اعتباری معادل 540 میلیون ریال و شعاع 36 متر با حضور مسئولان شهرستان افتتاح شد .
کد خبر: ۷۰۳۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ 14 January 2019

«محمد کاظمی نسب» فرماندار، «سید علیرضا رسولی» شهردار، «محمدجواد معماریان» ريیس و سایر اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه در ادامه اين برنامه، با حضور در درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان و اهداء هدیه و شاخه‌های گل، از تلاش‌های شبانه‌روزی پرستاران این مجموعه قدردانی کردند .

در حاشیه این مراسم نيز «محمدرضا بصیری» سرپرست درمانگاه تأمین اجتماعی ابرکوه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این درمانگاه از چهار ماه قبل تاکنون در دو نوبت صبح و عصر ماهیانه حدود پنج هزار نفر را پذیرش کرده و به آنان خدمات ارائه می‌کند .

وي یکی از برنامه‌های آتی درمانگاه را عقد قرارداد با سایر بیمه‌ها عنوان کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این مجموعه راه‌اندازی بخش تخصصی است که در حال حاضر موافقت متخصصان اطفال، جراحی، داخلی، زنان و قلب را اخذ، فضای فیزیکی و تجهیزات را مهیا کرده و فقط منتظر صدور مجوزهای رسمی جهت راه‌اندازی کلینیک تخصصی هستیم .

بصیری در پايان خاطرنشان کرد: کادر پرستاری اين درمانگاه شامل چهار پرستار، بخش آزمایشگاه با حضور دو نیروی مجرب و داروخانه با سه پرسنل، هم‌اکنون پاسخگوی 90 درصد از نیازهای درمانی مردم شهرستان هستند .

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار