رئیس مرکز فنی وحرفه‌ای شهرستان خاتم گفت: رشته پرورش شترمرغ برای اولین بار در مرکز فنی حرفه‌ای شهرستان خاتم به صورت رایگان برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۳۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ 14 January 2019

احمد پور ابراهیمیان رئیس مرکز فنی حرفه‌ای شهرستان خاتم گفت: یکی از رسالت‌های اصلی سازمان آموزش فنی حرفه‌ای و مراکز آموزش فنی حرفه‌ای شهرستان‌ها نیاز سنجی حرفه‌ها و رشته‌هایی است که می‌تواند در شهرستان ها، اشتغال موجود را پویاتر وزمینه اشتغال را نیز فراهم سازد.

پور ابراهیمیان افزود: باتوجه به نیاز سنجی‌ها و پتانسیل و ظرفیت‌های موجود، رشته پرورش شتر مرغ برای نخستین بار در شهرستان خاتم در مرکز فنی حرفه‌ای این شهرستان به صورت رایگان برگزار شد و تاکنون ۵٠ نفر از کارآموزان در این رشته آموزش فراگرفته و از این تعداد ١٠ نفر به صورت مستقیم شروع به کارکردند و تعدادی نیز که واجد شرایط اخذ وام وصدور مجوز بودند درحال احداث مزرعه وشروع به کار در این رشته هستند.

وی با اشاره به استقبال خوب کارآموزان از این رشته بیان کرد:کارآموزان با شرکت در این دوره آموزشی نکات فنی وکلیدی پرورش شترمرغ را آموزش دیده که می‌توانند در محیط کار و مزرعه خود در افزایش عملکرد و افزایش راندمان کارشان تاثیر بسزایی داشته باشد.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان خاتم از پرداخت تسهیلات اشتغالزا به کارآموزان دارای مدارک مهارت فنی حرفه‌ای هستند گفت: کارآموزانی که دارای مدرک مهارت فنی حرفه‌ای هستند می‌توانند از تسهیلات اشتغالزا بهره‌مند شوند و این افراد برای پرداخت تسهیلات در الویت قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار