زورخانه باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت سپاه الغدیر یزد، یکشنبه شب با حضور جمعی از مدیران، باستانی کاران و مردم در جوار میدان مدرسی شهر یزد افتتاح شد.
کد خبر: ۷۰۳۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 14 January 2019

در این آیین، فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: جذب جوانان به رشته های ورزشی،به خصوص باستانی و پهلوانی جزو برنامه های بسیج است که با همکاری خیران انجام می شود.
سرتیب دوم پاسدار فتح الله جمیری افزود: حضور جوانان در فعالیت های فرهنگی و ورزشی می تواند در خنثی کردن توطئه های دشمنان در بخش فرهنگی و تهدید نرم موثر باشد.
همچنین مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد گفت: انجام فعالیت های ورزشی در کنار برنامه های فرهنگی محور برنامه های سپاه برای اعضا و عموم علاقه مندان است.
سرهنگ محمدمهدی نیکونژاد بدون اشاره به بودجه هزینه شده افزود: ورزش باستانی و ایجاد پایگاه استعدادیابی در 12 ناحیه بسیج در استان برای جذب علاقه مندان و حضور در جشنواره های کشوری پیگیری می شود.
وی خاطر نشان کرد: ایجاد فضاهای مناسب ورزشی و همچنین گسترش پایگاه های استعدادیابی با حضور مربیان مجرب در رشته های مختلف رزمی، کشتی، باستانی، فوتسال، شنا، تیراندازی، والیبال، تیرو کمان و تنیس روی میز محور فعالیت است.
هم اکنون سه هزار و 700 باستانی کار در رده های مختلف سنی در این استان سازماندهی شدند که 2 هزار و 500 نفر از بیمه ورزشی برخوردارند.
این تعداد ورزشکار در 90 زورخانه استان فعالیت دارند که از مجموع این فضاهای ورزشی، 30 زورخانه در یزد و بقیه در 9 شهرستان استان فعال است.
واحد تربیت بدنی سپاه استان در تمام شهرستان ها در قالب باشگاه مقاومت فعالیت دارد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، 300 هزار بسیجی دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار