جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد مطرح کرد
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ستاد بزرگداشت دهه فجر در هزار و ۴۰۰ مدرسه استان یزد تشکیل شده است.
کد خبر: ۷۰۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ 14 January 2019

سعید زارع در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان یزد که در سالن کوثر استانداری برگزار شد، اظهار داشت: انتقال مفاهیم و ارزش‌های متعالی انقلاب به نسل جوان، اصلی‌ترین رویکرد برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب است.

وی با تأکید بر اینکه امید است در مقطع بلوغ انقلاب شاهد عقلانیت و حرکت ارزشمندی در استان در این راستا به‌صورت فراگیر باشیم، افزود: امسال نیز در منزلگاه چهلم انقلاب اسلامی، دانش آموزان و فرهنگیان حضوری پرشور و فعال در برنامه‌های دهه فجر دارند، همانند اینکه مشارکت بسیار خوب دانش آموزان در برنامه‌های دهه فجر در طول سال‌های گذشته را شاهد بوده‌ایم و امسال نیز به همین روال قطعاً خواهد بود.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه ستاد بزرگداشت دهه فجر در هزار و ۴۰۰ مدرسه استان یزد تشکیل شده است، تصریح کرد: تلاش شده برنامه‌های دهه فجر در مدارس، دانش‌آموز محور باشد که این مهم در سایه مسئولان آموزش‌وپرورش استان میسر شده است که اقدام آن‌ها بسی جای تقدیر و قدردانی دارد.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن معزالدینی در این جلسه با اشاره به اینکه جای پیگیری مصوبات در امر آموزش‌وپرورش استان یزد بسیار خالی است، تصریح کرد: درواقع آموزش‌وپرورش کارخانه انسان‌سازی محسوب می‌شود و درواقع اگر خواستار پیشرفت هستیم، بایستی بیشتر به نیروهای فکری و اندیشه‌ای خود ببالیم.

وی عنوان کرد: در کره جنوبی حرف اول را سیستم آموزش‌وپرورش می‌زند؛ اما در کره شمالی حرف اول را سیستم ارتش و نظامی می‌زند و همین موضوع باعث پیشرفت کره جنوبی گشته است؛ چنانچه هر کشوری زمانی ترقی می‌کند که به افکار، تربیت فکر و دانش بهای بیشتری دهد.

امام‌جمعه موقت یزد با بیان اینکه امروزه کشورمان در وضعیت بحران اقتصادی قرار گرفته است، یادآور شد: کشورمان در این شرایط بایستی جلوی خرج کردن‌های بیهوده را بگیرد و حساسیت بیشتری را در این راستا به کار گیرد.

معزالدینی در پایان با اشاره به‌ضرورت به کار گرفتن درس زندگی حضرت زینب(س)، خاطرنشان کرد: در کشورمان پول وجود دارد، اما این پول‌ها برای اقتصاد و ترمیم آشفتگی‌ها به کار گرفته نمی‌شود که در این راستا ضرورت دارد توجه بیشتری صورت گیرد؛ چنانچه ما بایستی همانند حضرت زینب (س)، در بحرانی‌ترین شرایط از فرصت‌های اندک استفاده کرده و یک حرکت ماندگار به وجود آوریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار