فرماندار اردکان:
فرماندار اردکان با اشاره به لزوم پرهیز از نقدهای تفرقه‌برانگیز گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید نماد وحدت کلمه و اتحاد بین همه گروه‌های سیاسی، فرهنگی و مذهبی باشد.
کد خبر: ۷۰۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲ 14 January 2019

هادی مقیمی در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان اردکان گفت: بدون تردید چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ویژگی‌های خاصی دارد که باید مدنظر داشته باشیم و برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک ببینیم.

وی افزود: در شرایط امروز که دنیای استکبار بخصوص آمریکا تهدیداتی را داشته است که ایران چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن نخواهد گرفت درحالی‌که ما می‌بینیم به‌رغم همه مشکلات، تحریم‌ها و مسائلی که وجود دارد ملت ما سرزنده، شاداب و بانشاط در حال طی کردن مسیر هستند و در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال پرشورتر از هرسال شرکت خواهند کرد.

فرماندار اردکان گفت: عدد چهل در فرهنگ و آیین ما دارای قداست خاصی است و می‌طلبد که چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به بهترین شکل ممکن و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها برگزار شود. انقلاب و نظام متعلق به همه است و همه ما باید تلاش کنیم که برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نحوه شایسته و مطلوب در شهرستان اجرا شود.

وی اظهار داشت: چهلمین سالگرد باید نماد وحدت کلمه و اتحاد بین همه گروه‌های سیاسی، فرهنگی و مذهبی باشد. باید از تخریب و زیر سؤال بردن یکدیگر و نقدهای تفرقه‌برانگیز بپرهیزیم زیرا موجب دلسردی مردم می‌شود. همه باید مردم را امیدوار و دلگرم کنند.

مقیمی گفت: این انقلاب به برکت خون شهدا و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و با تقدیم هزاران شهید در دوران دفاع مقدس این نظام جمهوری اسلامی تثبیت شد و امروز نیز با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری در حال پیشرفت است.

وی اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل و شیوه‌نامه ارسالی از استان برنامه‌های دهه مبارک فجر ازجمله افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، خدماتی، اجتماعی و فرهنگی در شهرها و روستاها بخصوص در حوزه اشتغال‌زایی، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ارائه گزارش عملکرد و دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب، برگزاری دیدارهای مردمی توسط مدیران شهری و روستایی به‌منظور بررسی و رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

فرماندار اردکان در پایان افزود: برگزاری نمایشگاه دستاوردها و خدمات چهل‌ساله نظام جمهوری اسلامی در سطح شهرها و روستاها، برگزاری مراسم نورافشانی و بانگ تکبیر در شب 22 بهمن، برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات علمی، قرآنی، فرهنگی، ورزشی در سطح شهرها و روستاها در مقاطع مختلف سنی، برگزاری میزگردهای علمی بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی، استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردمی در برگزاری برنامه‌ها با رویکرد حفظ وحدت و خلاقیت، برگزاری نشست‌های خبری با اصحاب رسانه و انتشار گزارش‌های آماری و مقایسه‌ای دستاوردها و خدمات ارائه‌شده نسبت به قبل از انقلاب و سایر برنامه‌ها نیز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

در این نشست مسئولان کارگروه‌های ستاد دهه فجر شهرستان اردکان به بیان برنامه‌های کارگروه مربوطه در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار