مدير كل آموزش و پرورش يزد:
مدير كل آموزش و پرورش استان يزد ساختار شورای آموزش و پرورش را نشان‌د‌هنده جایگاه این شورا خواند و خواستار استفاده از ظرفيت‌هاي اين شورا در جهت تعالي آموزش و پرورش شد.
کد خبر: ۷۰۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ 15 January 2019

«عباسعلی دانافر» در جلسه شورای آموزش و پرورش استان یزد که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، بيان كرد: امروز دویست و شصت و چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش از بدو تاسیس و دهمین جلسه در سال جاری تشکیل شد و امیدواریم ظرفیت این شوراها در مسیر تعالی آموزش و پرورش مورد استفاده قرار گرفته باشد .

وی از شوراهای آموزش و پرورش به عنوان عرصه مشارکت دستگاه‌ها و ظرفیت‌های مختلف یاد کرد و افزود: ساختار شورای آموزش و پرورش نشان‌د‌هنده جایگاه این شوراست .

دانافر تاکید کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا از ظرفیت‌های این شورا به ویژه در مناطق و شهرستان‌های استان، به نحو مطلوب استفاده کنیم و از این ظرفیت‌ها به منظور رفع مشکلات آموزش و پرورش بهره بگیریم .

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به فرا رسیدن هفته شوراهای آموزش و پرورش، یادآور شد: عملکرد شوراها در مناطق و شهرستان‌ها باید مورد بررسی قرار گیرد و افرادی که از ظرفیت شورا به درستی استفاده کردند، تجلیل شود .

«صابری» ريیس شوراهای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان یزد نیز در این جلسه با اشاره به ارزیابی عملکرد شوراهای آموزش و پرورش استان در ۱۰ شهرستان و منطقه، عنوان کرد: شهرستان‌های مهریز، میبد و اشکذر در ارزیابی‌ها حائز رتبه‌های برتر شدند .

گفتني است، در این مراسم از اعضای شورای آموزش و پرورش استان و فرمانداران شهرستان‌های مهریز، اشکذر و میبد به عنوان رؤسای شوراهای برتر استان تجلیل شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار