مسئول دبیرخانه بین‌المللی یزد حسینیه ایران از آمادگی برخی از حسینیه‌های شهر یزد به منظور اسکان اضطراری مسافران نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۷۲۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵ 17 March 2019

سیدحسن حسینی مسئول دبیرخانه بین‌المللی یزد حسینیه ایران از آمادگی برخی از حسینیه‌های شهر یزد به منظور اسکان اضطراری مسافران نوروزی خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با هیئت امنا و مسئولان حسینیه‌ها، چنانچه شرایط جوی نامساعد شود یا مراکز اقامتی گنجایش کافی برای پذیرایی از مسافران نوروزی را نداشته باشند، امکان اسکان اضطراری مسافران در برخی از حسینیه‌ها وجود دارد.

وی از جمله حسینیه‌های در نظر گرفته شده برای این امر را حسینیه جنت آباد، حسینیه ابوالفضل (ع)، حسینیه حضرت سجاد (ع) هیئت علقمه امامشهر، حسینیه سلسبیل و حسینیه خلف باغ برشمرد.

حسینیادامه دادد: در استان یزد بالغ بر هزار حسینیه وجود دارد که با برنامه ریزی مناسب می‌توان از ظرفیت این حسینیه‌ها به نحو مطلوب‌تری در تمام ایام سال استفاده کرد.

مسئول دبیرخانه بین‌المللی یزد حسینیه ایران ادامه داد: معرفی جاذبه‌های گردشگری مذهبی یزد به مسافران، ارائه ماکت‌های چوبی از نخل و بادگیر در قالب بسته‌های فرهنگی و برپایی ایستگاه صلواتی چای و شربت در اماکن گردشگری به ویژه حسینیه امیرچخماق از دیگر برنامه‌های نوروز ۹۸ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار