برگزیدگان کنکور سراسری در شهرستان میبد با حضور جمعی از مسئولان شهرستان تجلیل شدند.
کد خبر: ۷۲۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ 18 March 2019

«محسن موحدی فرد» مدیر آموزش و پرورش میبد در مراسم تجلیل از برترین‌های کنکور سال 97 كه با حضور جمعی از مسئولان، پیشکسوتان، فرهنگیان، معلمان و دانش آموزان در سالن سینما طوبی برگزار شد، گفت: 22 سال کسب رتبه برتر کنکور برای شهرستان، نشان از تلاش و کوشش دانش‌آموزان، مربیان، اولیا و همدلی و همراهی مسئولان با مدیریت آموزش و پرورش است و این افتخار برای همه شهرستان رقم خورده است.

وي افزود: در سال 1284 زمانی که اولین مدرسه در میبد شکل گرفت، پایه‌ها واساس آن محکم بنا نهاده شد تا سالیان سال، دانش‌آموزان افتخار‌آفرینی كنند.

موحدی با اشاره به برتری دانش‌آموزان میبدی در کنکور 97، اظهار كرد: شهرستان ميبد به لحاظ درصد نسبت پذیرفته‌شدگان به نسبت ثبت‌نام شدگان و کل شرکت کنندگان، رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

«حسین فلاح» فرماندار میبد هم در این مراسم گفت: صدرنشيني شهرستان میبد در کنکور سراسري، افتخار بزرگی است که سالهاست نصیب شهرستان شده است .

وی خطاب به دانش‌آموزان، افزود: بايد با تحصيل و کسب رتبه‌های علمی برتر، چگونه زیستن را فرا گرفت كه در ارجحيت قرار دارد.

فلاح با اشاره به اين كه در کنار درس خواندن، فراگرفتن ادب، اخلاق و احترام و ارتقاي آستانه تحمل افراد نيز ضروري است، گفت: هر آنچه امروز حاصل شده ناشي از تلاش پدران و مادران دانش‌اموزان است لذا بايد به هر کجا رسیدید، زحمات اولیای خود را از یاد نبرید و به زیردستان خود کمک کنید.

قرائت پیام تبریک آیت الله اعرافی، پیام تبریک نماینده مردم میبد و تفت درمجلس شورای اسلامی، پیام صوتی استاندار، ريیس صدا و سیما و سخنرانی پروفسور کریم زاده از نخبگان پزشكي استان از ديگر برنامه‌های این مراسم بود.

در پایان نیز پرچم صدرنشيني شهرستان در کنکور سراسری توسط دانش‌آموزان دختر و پسر برتر سال 97 به دست نفرات برتر سال آینده داده شد تا این مسیر موفقیت همچنان تداوم داشته باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار