رييس اداره بهزیستی اردکان گفت: در سال 1397 با پرداخت انواع تسهیلات قرض الحسنه، زمینه اشتغال 87 نفر و همچنین از طریق صنایع شهرستان از جمله کارخانه گندله سازی و شرکت کاشی و سرامیک ایفا سرام اردکان بدون دریافت هیچ گونه تسهیلاتي، زمینه اشتغال 253 نفر ا ز مددجویان بهزیستی فراهم شده است.
کد خبر: ۷۲۶۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ 19 March 2019

«حمیدرضا پایدارفر» در بازدید از شرکت کاشی و سرامیک ایفا سرام اردکان ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه مدیریتی این شرکت که در راستای جذب و به کارگیری معلولان و مددجویان تلاش می کنند، اظهار کرد : شرکت کاشی و سرامیک ایفا سرام اردکان در سال 97 بدون دریافت هیچ گونه تسهیلاتی، زمینه اشتغال بیش از 100 نفر از مددجویان تحت حمایت بهزیستی اردکان را فراهم آورد.

وي با بیان این که بهزیستی وظایف بسیار گسترده و گروه‌های هدف بسیاری دارد، افزود: بهزیستی متولی کمک‌‌رسانی و حمایت از معلولان جسمی و ناتوانان ذهنی، کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، زنان بی‌سرپرست و سرپرست خانواده و سالمندان که توانایی داشتن یک زندگی عادی را ندارند، است.

پایدارفر تصریح کرد: عمده‌ترین هدف و آرمان سازمان بهزیستی، توانمندسازی جامعه هدف و کمک به استقلال اقتصادی آنان است که این امر به نوبه خود منجر به کشف و تقویت استعدادها همراه با حفظ شان و کرامت انسانی آنان خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بازتوانی و توانمندسازی افراد و خانواده های نیازمند ، معلولان و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش از اهداف و خط مشی‌های متعالی این سازمان است.

ريیس اداره بهزیستی اردکان یادآور شد: برای توانمندسازی ناتوانان، دولت به تنهایی نمی‌تواند این مسئولیت سنگین را انجام دهد و نیاز است که شرکت‌ها، نهادها و خیرین هم به کمک دولت بیایند و برای حمایت از مددجویان و ناتوانان، مشارکت کنند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار