رئیس هیئت اسکواش استان یزد گفت: استان یزد از مجهزترین سالن اسکواش در خاورمیانه برخوردار است.
کد خبر: ۷۵۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ 03 June 2019

محمد علی نگهی با بیان اینکه استان یزد دارای مجهزترین سالن اسکواش در سطح دنیا است اظهار داشت: سالن ورزشی اسکواش کوثر استان یزد با تجهیزات و امکاناتی که برای ساخت آن استفاده شده، از جمله سالن‌های ورزشی اسکواش برتر در سطح خاورمیانه است و نمونه این سالن در سطح ایران به ندرت ساخته شده است.

رئیس هیئت اسکواش استان یزد خاطرنشان کرد: فدراسیون جهانی اسکواش پس از اینکه این سالن ورزشی در استان یزد تکمیل و آماده بهره برداری شد به فدراسیون ایران بابت ساخت آن تبریک گفت که سالنی با این کیفیت برای ورزشکاران این رشته تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه این سالن ورزشی در سه فاز اجرا شد که فاز نخست آن بالغ بر 700 میلیون تومان هزینه بر جای گذاشت افزود: برای ساخت این سالن ورزشی با یک هزار و 300 مترمربع زیربنا بیش از 30 میلیارد ریال از محل بودجه‌های دولتی هزینه شده است.

رئیس هیئت اسکواش استان یزد در ادامه به ظرفیت این رشته ورزشی در استان اشاره کرد و گفت: استان یزد در مسابقات لیگ برتر بانوان و آقایان دارای تیم‌های ورزشی در سطح بسیار خوب است که حتی استان‌های بزرگ‌تر هم یک تیم ورزشی اسکواش بیشتر ندارند ولی یزد با پتانسیل و ظرفیت مناسبی که دارد، بین دو تا سه تیم در لیگ‌های برتر داشته است.

وی به رتبه برتر استان یزد در رشته ورزشی اسکواش در سطح کشور اشاره و اضافه کرد: با افتتاح این سالن بین‌المللی در استان که در کشور کم نظیر است می‌توانیم میزبان خوبی برای مسابقات و اردوهای بین‌المللی و تیم‌های ملی باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار