رئیس اداره فرهنگ و ارشاد :
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز می گوید: به رغم وجود گروه های نمایشی فعال هنور سالن اختصاصی برای تمرین و اجرا در شهرستان وجود ندارد، برای ساخت چنین فضایی نیاز به کمک افراد خیر، مردم نوعدوست و مسئولان استان یزد است.
کد خبر: ۷۵۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ 03 June 2019

حسن زارعیان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات گروه های نمایشی این منطقه بدون اشاره به آمار فعالان این حوزه افزود: یکی از مطالبات مهم فرهنگی و هنری گروه های نمایشی شهرستان وجود حداقل یک سالن مناسب هست که هنوز محقق نشده است.

وی ادامه داد: برای ساخت سالن باید بخش خصوصی و خیران در کنار برخی دستگاه های فرهنگی و اجرایی شهر همت کنند تا این معضل که موجب گلایه فعالان هنرهای نمایشی منطقه است هرچه زودتر حل شود و شاهد برگزاری نمایش های مناسب برای مردم و خانواده ها باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز تصریح کرد: در این خصوص مطالبات جامعه هدف بارها به مسئولان منطقه و استان منعکس شده است، امیدواریم این آرزوی دیرینه گروه های نمایشی که حق طبیعی و در راستای اجرای خوب برنامه هاست، حل شود.

زارعیان همچنین اختصاص بودجه و تامین تجهیزات مناسب برای گروه های نمایشی منطقه را از دیگر مطالبات جامعه هدف برشمرد و ابراز امیدواری کرد با پیگری اعضای گروه های نمایشی و همت و همراهی مسئولان مشکلات رفع شود.

در این جلسه برگزاری کلاس‌های آموزشی، تجهیز کتابخانه تخصصی هنرهای نمایشی و پیگیری برای تعویض لباس گروه نمایش که قدیمی است مورد تاکید قرار گرفت.

مهریز ۱۰ گروه نمایشی دارد، مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار