گیلان میزبان پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور

تفاهم نامه پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه گیلان بین رئیس سازمان امور دانشجویان کشور و رئیس دانشگاه گیلان امضا شد.
کد خبر: ۸۱۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱ 22 January 2020

تفاهم نامه پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه گیلان بین رئیس سازمان امور دانشجویان کشور و رئیس دانشگاه گیلان امضا شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از گیلان،‌ تفاهم نامه پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه گیلان که تابستان سال آینده و با مشارکت حدود هفت هزار دانشجو برگزار می شود بین رئیس سازمان امور دانشجویان کشور و رئیس دانشگاه گیلان امضا شد.

در این تفاهم نامه که به امضای دکتر مجتبی صدیقی، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و دکتر احمد رضی رئیس دانشگاه گیلان رسید، میزان اعتبار اختصاص یافته برای برگزاری این رویداد بزرگ،‌ تعهدات طرفین، شیوه اجرا، اسکان، و سایر وجوه المپیاد ورزشی پیش بینی شده بود و مورد تایید دو طرف قرار گرفت.

دکتر مجتبی صدیقی ارتقای شور و استعداد ورزشی دانشجویان را یکی از اهداف اصلی برگزاری این المپیاد برشمرد و تاکید کرد که وزارت علوم حمایت و همراهی همه جانبه بخش های آموزش عالی و سازمان های مرتبط ورزشی در کشور را خواستار است و در این باره رایزنی های لازم را انجام خواهد داد.

دکتر رضی نیز نگاه دانشگاه گیلان به این المپیاد را فرهنگی ارزیابی کرد و از احداث دهکده ورزشی در جوار دانشگاه گیلان خبر داد.

گفتنی است پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان تیر و مرداد سال آینده در 14 رشته ورزشی در بخش دختران و 18 رشته ورزشی در بخش پسران به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار