دادستانی مازندران خرید وفروش رای را بررسی می‌کند

کد خبر: ۸۲۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹ 21 February 2020

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت که تاکنون ۲ گزارش از خرید و فروش رای در حوزه‌های انتخابیه ساری و بابل به این مرجع قضایی رسیده است که با دقت بررسی و برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سیدیونس حسینی عالمی عصر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران افزود : یکی از عاملین خرید و فروش رای در حوزه انتخابیه بابل از سوی نیروی انتظامی بازداشت شد.
وی گفت : گزارش خرید و فروش رای در حوزه انتخابیه شهرستان های ساری و میاندورد از سوی نیروی انتظامی و دادستانی در دست بررسی است و در صورت تایید با متخلفان برخورد خواهد شد.
حسینی عالمی در مورد برخی اظهارنظرها پیرامون خرید و فروش گسترده رای در حوزه انتخابیه چالوس و نوشهر در غرب استان مازندران هم اظهار داشت : تاکنون گزارشی از خرید و فروش رای در این ۲ حوزه انتخابیه به دادستانی مرکز استان مازندران ارسال نشده است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران همچنین گفت که انتخابات در استان در فضایی آرام در شعبه های اخذ رای در حال برگزاری است و تخلفاتی که بتواند روند اجرای انتخابات را با تاخیر مواجه کند؛ تاکنون گزارش نشده است.
وی افزود : بیشترین تخلفاتی که گزارش شده مربوط به خرید و فروش رای بود که به سرعت از سوی نیروهای انتظامی در دست بررسی است و در صورت مشاهده نیز با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.
حسینی عالمی در مورد تخلفات انتخاباتی پیش از روز اخذ رای نیز توضیح داد : تعدادی گزارش تخلفات انتخاباتی پیش از روز اخذ رای به دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان های استان ارایه شده است که برای تعدادی از این تخلفات پرونده تشکیل شد و در دست بررسی قرار گرفت.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران در سه هزار و ۸۰ شعبه اخذ رای در ۹ حوزه انتخابیه مازندران در حال برگزاری است و مردم این حوزه های انتخابیه باید ۱۲ نماینده خود را انتخاب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار