غربالگری مسافران پروازهای خارجی

سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا گفت: مسافران تمام پروازهای خارجی به اصفهان در بدو ورود در فرودگاه علاوه بر انجام تست کرونا، 12ساعت قرنطینه می‌شوند.
کد خبر: ۸۴۰۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ 20 April 2020

حجت‌الله غلامی پس از بیست و نهمین جلسه ستاد کرونا در گفتگوی آنلاین خود با خبرنگاران افزود: یکی از مهمترین تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه به حداقل رساندن حجم سفرهای خارجی است.

وی تاکید کرد:در صورت مثبت بودن تست مسافران خارجی، آنها باید به مدت ۱۴ روز در مرکز بهبودیافتگان کرونا نگهداری شوند تا پس از بررسی وضعیت آنان و در صورت صلاحدید مرخص شوند.

سخنگوی ستاد استانی بیماری کرونا در اصفهان در باره امکان استفاده مردم از بوستان‌ها نیز گفت: بر اساس مصوبه امروز ستاد، صرف تردد و عبور در پارک‌ها مجاز ولی استقرار و اُطراق کردن در این مکان‌ها همچنان ممنوع است.

وی اضافه کرد: مساجد، اماکن متبرکه و زیارتگاه‌ها بر اساس تصمیم ستاد ملی تا ۱۵ اردیبهشت همچنان تعطیل است و در باره بازگشایی آنها پس از آن زمان یاد شده، تصمیم‌گیری می‌شود.

غلامی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه امروز ستاد، پاساژها به‌عنوان مراکزی که با خطر متوسط معرفی شده‌اند می‌توانند تا ساعت پنج عصر فعالیت داشته باشند ولی اماکنی مانند چایخانه، رستوران و اغذیه فروشی یا مهمانسرا و مسافرخانه‌ها که در داحل پاساژها مستقرند امکان فعالیت ندارند.

وی تصریح کرد: در باره پروژه های عمرانی قرار شد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوطه، فعالیت آنها از سرگرفته شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان افزود: همچنین مقرر شد تا صدا و سیما با همکاری مخابرات در ایام ماه رمضان به پخش زنده دعای ابوحمزه در چهار مرکز مسجد امام، جامع، سید و گلستان شهدا بپردازد تا روزه‌داران بتوانند در منزل از این مراسم بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار