اجرای طرح ملی «راهکار» در کانون‌ مساجد

همزمان با ماه مبارک رمضان، طرح ملی «راهکار» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۴۲۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸ 27 April 2020
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان گفت: طرح ملی «راهکار» با عنوان رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار رمضان همزمان با ماه مبارک رمضان و در راستای مقابله با ویروس کرونا در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می‌شود.
محمدرضامظاهری افزود:این طرح باهدف ایجادوتقویت نهضت خدمت رسانی، تقویت بنیه ایمان همدلی، کار و ایثار درمحیط خانواده ومحله بااستفاده از ظرفیت‌های خودجوش وداوطلبانه مردمی با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار خواهد شد.
مظاهری افزود:اعتمادسازی، شبکه سازی وجریان سازی ازرویکرد‌های طرح ملی «راهکار» در کانون‌های فرهنگی هنری چهارمحال وبختیاری است.
وی گفت:دراین طرح۱۴برنامه عملیاتی در قالب دو بسته برنامه ای، در چهار محور ایمان، همدلی، کار و ایثار طراحی شده تا کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بتوانند تا زمانی که نماز جماعت در مساجد برقرار نباشد این برنامه‌ها را اجرا کنند.
مظاهری گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، ائمه جماعات و خانواده‌ها می‌توانند با ارسال فیلم و عکس از فعالیت‌های صورت گرفته در قالب طرح ملی «راهکار» از سه طریق سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir، عضویت در کانال فهما به نشانی gap.im/fahmabot و انتشار در فضای مجازی با عنوان پویش مردمی بچه‌های مسجد در طرح ملی راهکار شرکت کنند.
وی افزود:علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار