رئیس مجمع نمایندگان استان ؛

لزوم اجرای کامل قانون رتبه بندی معلمان در کشور

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت : باتوجه به اینکه معلمان در بحث آموزش و تربیت نقش بسیار مهم و موثری دارند لذا اجرای قانون رتبه بندی معلمان بسیار مهم است .
کد خبر: ۹۳۵۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 27 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ بهزاد علیزاده در دیدار با محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش وپروش گفت : قانون رتبه بندی فرهنگیان یکی از موضوعاتی است که در مجلس شورای اسلامی به صورت جدی دنبال می شود .

وی اظهار داشت : استان ایلام یکی از استان‌های محروم و مرزی است که در طول هشت سال دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی در حفظ و حراست از مرزهای میهن اسلامی ایفا نموده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : در طول هشت سال دفاع مقدس جامعه فرهنگی استان ایلام در دفاع از مرزهای کشور نقش بسیار ممتازی برخوردار بوده اند لذا توجه به رفاه معلمین و دانش آموزان استان امری بسیار ضروری است .

وی اظهار داشت : تجهیز و توسعه درمانگاه نگاهای ایلام و شهرستان در شهر بعنوان تنها درمانگاه های فرهنگیان استان و راه اندازی کلینیک تخصصی برای ارائه بهتر خدات درمانی بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار بگیرد .

علیزاده گفت : باتوجه به موقعیت شهرستان دهلران راه اندازی اردوگاه دانش آموزی در شهرستان برای پذیرش راهیان نور سراسر کشورو استفاده دانش آموزان استان باید مورد توج قرار بگیرد .

رئیس مجمع نمایندگان افزود : مطالبات فرهنگیان شاغل و بازنشسته استان بابت کمک هزینه ازدواج و مهدکودک‌ها و پرسنلی و غیرپرسنلی ، اضافه کاری اداری و تدریس، بدهی ناشی از احکام صادره دیوان عدالت وسایر احکام قضایی ، پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۹ مطالباتو معلمین اعزام به خارج از سنوات گذشته از مهترین مشکلات در استان ایلام است .

وی تصریح کرد : پاداش مرخصی موضوع قانون جذب نیروهای انسانی به نقاط محروم و دورافتاده و جنگی مصوب سال 67متاسفانه حدود ۱۵۰۰ نفر از همکاران فرهنگی استان در دیوان عدالت اداری طرح دعوی شده که نیازمند توجه است .

علیزاده عنوان کرد : در اجرای قانون تعیین تکلیف نیروهای حق تدریس و نهضت سوادآموزی قریب به ۷۰۰ پرونده که در کارگروه تخصصی استان و وزارت آموزش و پرورش تعیین شده که از محل ردیف بودجه ۹۸ تعداد ۱۱۹ سهمیه جذب آموزش و به کارگیری اختصاص یافته که نیازمند بازنگری ،افزیش وجذب همه نفرات است .

علیزاده به ایجاد مجتمع رفاهی معلمان شهرستانهای دره شهر و بدره اشاره کرد گفت : ایجاد درمانگاه فرهنگیان در شهرستان آبدانان از دیگر خواسته ها ومطالبات فرهنگیان است که نیازمند توجه است./م

بیشتر بخوانید:

جولان مدیران غیر همفکر در ماه عسل استاندار و نماینده غیر همسو!

اجرای طرح سراسری تامین مسکن فرهنگیان در دهلران اجرا می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار