وضعیت شبکه ارتباطی استان پایدار است

حمید سلیمان پور : در حال حاضر وضعیت شبکه ارتباطی استان پایدار است و بجز قطعی فیبر در مسیر فراشبند به فیروزآباد که توسط همکاران مخابرات استان در دست تعمیر است مشکل ارتباطی خاصی در سطح استان وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۵۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰ 01 August 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حمید سلیمان پور در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران استان فارس که با حضور استاندار فارس برگزار شد گزارشی از وضعیت شبکه ارتباطی و نقش موثر پایداری ارتباطات در اطلاع رسانی به موقع مسوولین و اعزام تیم‌های امداد، نجات و پشتیبانی به مناطق حادثه دیده ارایه کرد.

او گفت: در چند روز گذشته با توجه به پیش بینی بارندگی‌ها و سیل در استان، تمهیدات لازم در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اندیشیده شد و تیم‌های فنی، پشتیبانی و نگهداری اپراتورها، زیرساخت استان، مخابرات منطقه فارس و اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب در آماده باش کامل قرار دارند و نتیجه این اقدامات رفع سریع قطعی ها، پوشش حداکثری و پایداری شبکه ارتباطی در زمان بارندگی‌های شدید بویژه در نقاطی از استان که درگیر بحران و سیلاب هستند.

همچنین رئیس شورای راهبری حوزه ارتباطی استان گفت: ما در استان سامانه اطلاع رسانی پیامکی اپراتور‌های تلفن همراه برای هشدار به هم استانی‌های عزیز را فعال کردیم و روزانه یک پیام ارسال می‌شود.

سلیمان پور گفت: قطعی‌هایی در شبکه ارتباطی برخی از شهرستانها، روستا‌ها و مسیر‌های جاده‌ای در سطح استان داشتیم که عمدتاً به دلیل قطعی طولانی شبکه برق بود، از رفع این قطعی‌ها خبر داد.

او گفت: در حال حاضر وضعیت شبکه ارتباطی استان پایدار است و بجز قطعی فیبر در مسیر فراشبند به فیروزآباد که توسط همکاران مخابرات استان در دست تعمیر است مشکل ارتباطی خاصی در سطح استان وجود ندارد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: وضعیت شبکه و سایت‌های ارتباطی استان به صورت لحظه‌ای مانیتور و رصد می‌شود و از آماده باش کامل تیم‌های پشتیبانی ارتباطی و مدیریت بحران در این بخش تا پایان فعالیت این سامانه بارشی در استان خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار