بررسی 12 هزار مورد شکایت مردمی از ابتدای سال تحصیلی تاکنون

۱۲ هزار مورد شکایت و مراجعه مردمی در کمتر از سه ماه از آغاز سال تحصیلی از مدارس بررسی شده است.
کد خبر: ۱۰۸۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ 13 December 2022

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در حاشیه همایش تخصصی روسای ادارات، کارشناس مسئولان و کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات قطب ۲ آموزش و پرورش کشور در اصفهان گفت: بیشتر شکایت‌ها از اخذ پول هنگام ثبت نام و محدوده بندی ثبت نام مدارس بوده است.

سید مجتبی هاشمی افزود: در راستای رضایت همگانی، مباحث مرتبط در خصوص فرآیند ثبت نام امسال دانش آموزان در حال بررسی است و با بازخوردگیری مناسبی که صورت گرفته در راستای ارتقای رضایت مندی والدین و دانش آموزان و سهولت در ثبت نام در سال تحصیلی آینده تلاش مضاعفی خواهیم داشت.

وی گفت: دانش آموزان و والدین از طریق سامانه پاسخگویی به شکایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی الکترونیکی https://shekayat.medu.ir می‌توانند شکایت خود را به صورت ناشناس یا با اعلام هویت اعلام کنند، این شکایت‌ها در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی می‌شود.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه ریزی برای ثبت نام الکترونیک دانش آموزان گفت: ارزیابی کیفی و رتبه بندی مدارس در حال کارشناسی و بزودی اجرای آن آغاز می‌شود.

۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار دانش آموز در ۱۲۲ هزار مدرسه کشور در حال تحصیل اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار