مدیر عامل شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه کارون ۳، سازمان آب و بر ق خوزستان :

بخش دوم شاخص تراز مخزن سد کارون3 نصب شد

مدیر عامل شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه کارون ۳، از نصب بخش دوم شاخص جدید تراز مخزن سد به عنوان ابزار مطمئن تعیین تراز آب مخزن آن سد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶ 09 September 2024

تابناک خوزستان: به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، "سید حمید صالحی"، ضمن تأکید بر لزوم وجود شاخص اندازه گیری تراز مخزن برای سدها، از آن به عنوان ابزار مطمئن تعیین تراز آب مخزن در راستای بهره برداری ایمن و مطمئن یاد کرد.

وی با اشاره به اجرای بخش اول شاخص مذکور که در سال گذشته انجام شده بود گفت: به دلیل محدودیت تراز آب دریاچه در آن هنگام، امکان نصب کامل شاخص به ارتفاع 51 متر میسر نبود، ولی با برنامه ریزی انجام شده در سال جاری برای انجام بخش باقیمانده تا تراز حداقل بهره برداری مخزن، عملیات اجرایی این پروژه در زمان مناسب انجام و با این اقدام شاخص تراز مخزن سد کارون 3، از تراز 851 متر تا تراز 800، تکمیل گردید.

"سروش احمدی" معاون پایداری سازه سد و نیروگاه کارون3 نیز در این خصوص گفت: عملیات فوق، با استفاده از خدمات کار در ارتفاع، یک مجری مجرب و ذیصلاح و با نظارت معاونت پایداری سازه سد و نیروگاه و همکاری دیگر واحدهای این شرکت از جمله HSE، پشتیبانی، بهره برداری و تعمیرات، با استفاده از ملزومات و امکانات مورد نیاز و رعایت کلیه نکات ایمنی برای جلوگیری از هرگونه حادثه محتمل، انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار