مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل؛

مردم مراقب کلاهبرداری به نام کمیته امداد باشند

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل نسبت به سوء استفاده برخی سودجویان از عدم آگاهی مردم در خالی کردن صندوق‌های صدقات خانگی هشدار داده و حضور هرگونه مأمور بدون یونیفرم و قبض رسمی را کلاهبرداری دانست.
کد خبر: ۱۱۸۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷ 16 September 2024
به گزارش تابناک - اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل اظهار داشت: اخیرا حسب برخی گزارشات دریافتی از سوی مردم و برخی رسانه‌ها شاهد مراجعه برخی سودجویان و کلاهبرداران با نام کمیته امداد به درب منازل همشهریان اردبیلی جهت تخلیه صندوق صدقه خانگی هستیم که لازم است مردم نسبت به این موضوع هشیار باشند.
 
وی افزود: مردم مطلع باشند که حتما مأموران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان که جهت تخلیه صندوق های صدقات خانگی به درب منازل مراجعه می کنند، دارای یونیفرم با آرم کمیته امداد بوده و همچنین به صورت آنلاین و برخط پس از شمارش مبلغ صدقات داخل صندوق در مقابل دیدگان صاحب منزل، قبض رسمی و دارای مشخصات صادر می کنند.
 
حسین‌نژاد تأکید کرد: هر گونه مراجعه به درب منازل خارج از ضوابط و بدون ارائه قبض رسمی قطعا توسط سودجویان صورت می گیرد و اگر صاحب خانه هشیار نباشد، صدقات اهدایی آن ها توسط کلاهبردارن سرقت می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار