آرایش‌های انتخاباتی(1)

پراکندگی در اردوگاه اصولگرایان

با نزدیک به شدن به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، آرایش انتخاباتی اصولگرایان در قزوین در حال شکل‌گیری است.
کد خبر: ۴۱۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵ 22 April 2017
به گزارش تابناک قزوین، آرایش انتخاباتی جریان اصولگرایی در قزوین در حال شکل گیری است اما آنچه به نظر می رسد، شرایط نه چندان مساعدی در جبهه اصولگرایان در انتخابات شورای اسلامی شهر قزوین حکمفرماست.
در شرایطی که جمنا برای اتحاد بیشتر در جریان اصولگرایی وارد میدان شده بود اما امروز خود به یک قطب سیاسی در این جبهه تبدیل شده است و در تلاش است تا با یک لیست مجزا وارد عرصه رقابت انتخابات شورای اسلامی شهر شود.
 این در حالی است که از ابتدا قرار بود جمنا در قزوین فقط به دنبال انتخابات ریاست جمهوری باشد اما گویا در میانه راه این تصمیم بنا بر مصالحی تغییر کرده و جمنایی‌ها تصمیم دارند تا در رقابت شورای اسلامی شهر قزوین نیز یک حضور قدرتمند داشته باشند.
بنا به برخی اخبار جمنا هنوز لیست خود را قطعی نکرده و قرار است این لیست روز 12 اردیبهشت قطعی شود.
در سوی دیگر ائتلاف پیروان ولایت است . این ائتلاف که متشکل از جبهه پیروان خط امام و رهبری، حزب موتلفه و تشکل های همسو و همراه با حزب موتلفه است لیست 9 نفره خود را تقریبا قطعی کرده و اماده ورود به انتخابات است
اما جبهه پایداری نیز گویا قرار است لیست مجزایی را راهی انتخابات کند . این جبهه که بر جوانگرایی تمرکز بیشتری دارد لیست خود را هنوز قطعی نکرده و تا چند روز آینده این لیست قطعی خواهد شد.
البته تفاوت لیست جبهه پایداری و همچنین پیروان ولایت گویا تنها بر روی یک یا دو نفر از کاندیداها خواهد بود و در بقیه افراد این دولیست دارای اشتراکات زیادی هستند
مطمئناً این سه لیست دارای اشتراکات زیادی خواهد بود اما باید منتظر به‌ایستیم تا جمنا نیز لیست خود را نهایی کند . اصولگرایان در استان قزوین نشان داده اند که می توانند در کنار یکدیگر گامهای بزرگی را بردارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار