رکاب زنی جوان دشتستانی برای مقابله با اعتیاد

رئیس بهزیستی دشتستان گفت: ورزشکار دشتستانی برای مقابله با اعتیاد از برازجان تا تهران را رکاب می‌زند.
کد خبر: ۵۱۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹ 23 June 2015
تابناک بوشهر: از دشتستان، علیرضا هوشیار دوشنبه شب در مراسم بدرقه این ورزشکار دشتستانی اظهار داشت: اسماعیل مسیح‌گل ورزشکار دوچرخه سوار و فعال اجتماعی و رسانه‌ای دشتستانی با پیام «ورزش آری، اعتیاد نه» رکاب‌زنی فاصله شهر برازجان تا تهران را آغاز کرده است.

وی اضافه کرد: این داوطلب و فعال اجتماعی و رسانه‌ای شهرستان دشتستان با قصد آگاه‌سازی جامعه از عواقب سوءمصرف مواد مخدر و لزوم بیداری جوانان و خانواده‌ها با شعار «ورزش آری، اعتیاد نه» این حرکت را آغاز کرده است.

هوشیار افزود: ایران قربانی این پدیده شوم و اعتیاد نامیمون است و همه باید در بعد مادی و معنوی به جد برای پیشگیری و فرهنگ‌سازی و مقابله با این پدیده شوم تلاش کنند.

وی گفت: این دوچرخه‌سوار روزه‌دار دشتستانی بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته، قرار است که در طول مسیر مردم را در جریان عواقب شوم اعتیاد قرار دهد و مردم و مسئولان را برای حمایت هرچه بیشتر از سلامت جامعه در برابر این پدیده خانمان‌سوز دعوت به همکاری کند.

اسماعیل مسیح‌گل نیز هدف خود از این برنامه را معرفی و آگاه‌سازی خطرات اعتیاد به مواد مخدر در جامعه و تشویق جوانان به ورزش برای سلامتی و تندرستی عنوان کرد.

وی گفت: در ماه مبارک رمضان برای همه جوانان ایران اسلامی آرزوی خوشبختی و سلامتی دارم و از خداوند بزرگ خواستارم که جامعه ایرانی و جوانان مملکتمان را در مقابل آسیب‌های اجتماعی چون اعتیاد حفظ کند.

این دوچرخه‌سوار دشتستانی مسیر حرکت خود را از مرکز کاهش آسیب‌های بهزیستی محله حسین‌‌آباد برازجان که از محله‌های آسیب‌‌پذیر نسبت به مواد مخدر این شهر است آغاز کرده و به مدت 20 روز تا مرکز ایران رکاب بزند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار