نشاط در جامعه نیاز به پژوهش دارد

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: انجام پژوهش‌های کاربردی در زمینه ایجاد و افزایش نشاط اجتماعی در سطح استان به عنوان یک ضرورت مهم پیگیری شود.
کد خبر: ۵۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ 01 July 2015
تابناک بوشهر: فاطمه دهقانی در نشست مشترک کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی و امور بانوان و خانواده اظهار داشت: برغم تاکید دولت تدبیر و امید بر افزایش نشاط و شادابی در جامعه و نقش مهم پژوهش در تحقق این امر، پژوهشی کاربردی در این زمینه نداریم.

وی با بیان اینکه سال گذشته اعتباری برای پژوهش در این زمینه نداشتیم، اضافه کرد: پژوهش‌های کاربردی در بحث افزایش نشاط و کاهش آسیب‌های اجتماعی برای استان یک نیاز اساسی است و امیدواریم امسال با در نظر گرفتن اعتبارات مناسب شاهد انجام پژوهش‌های موثر و کاربردی در این زمینه در استان باشیم.

دهقانی بیان کرد: متاسفانه اطلاعات لازم در زمینه بحث نشاط اجتماعی در استان وجود ندارد و انجام پژوهش‌های مفید و عملیاتی در این زمینه لازم و ضروری است.

وی تاکید کرد: انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی با همکاری و نظارت بر انجام پژوهش‌های کاربردی حمایت لازم را برای کسب نتیجه مطلوب از این پژوهش‌ها برای استان داشته باشند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: پرداختن به نشاط و امید اجتماعی جامعه را به محیطی سالم تبدیل می‌کند و بی توجهی به این برنامه جامعه را به افسردگی و آسیب‌های اجتماعی می‌کشاند.

وی خاطرنشان کرد: لازم است راهکارهایی را در این زمینه در استان در پیش بگیریم و اولویت با برنامه‌های اوقات فراغت در تابستان است هر چند برای همه فصول سال باید برنامه‌ریزی کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار