جنایات اسرائیل در نقاشی های کودکان کازرونی

بیش از 300 کودک کازرونی با شرکت در یک مسابقه نقاشی که به مناسبت روز جهانی قدس در کازرون برگزار شد ، جنایات اسراییل علیه مردم مظلوم فلسطین را به تصویر کشیدند.
کد خبر: ۶۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵ 11 July 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:مسوول برگزاری این مسابقه که شامگاه جمعه در بوستان عمومی کازرون برگزارشد بیان داشت:موضوع این مسابقه 'جنایات اسراییل علیه مردم مظلوم فلسطین بود' و با هدف آشنایی خانواده ها و به ویژه فرزندان آنان با مسائل و مشکلات مردم ستمدیده فلسطین و جنایات رژیم اسراییل غاصب در سرزمین های فلسطینی برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی رحیمی ادامه داد:کودکان شرکت کننده در این رقابت که سن آنها بین دو تا 12 سال بود ، این موضوع نقاشی را بر روی کاغذی به طول 50 متر به تصویر کشیدند.

وی گفت: این مسابقه به همت ناحیه مقاومت بسیج کازرون برگزار شد و در پایان به برگزیدگان این رقابت هدایایی اهدا شد.

بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) در 16 مرداد سال 58 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین روز جهانی قدس نام نهادند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس ، هفتم تیرماه جاری در نشست خبری گفت:راهپیمایی روز جهانی قدس همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می شود اما امسال به دلیل احتمال مصادف شدن عید سعید فطر با جمعه بیست و ششم تیرماه، راهپیمایی این روز یک هفته زودتر برگزارمی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار