کام کارگران قند فسا شیرین می شود؟

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا بیان داشت: مسوولان این شهرستان در تلاش هستند تا چرخ این کارخانه دو باره به حرکت درآید و با استفاده از ظرفیت‌های مدیریتی توانمند، کاردان و با تجربه، طعم شیرین حاصل از فعالیت این کارخانه قند، کام کارگران و مردم را هم شیرین کند.
کد خبر: ۸۴۴۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 03 May 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:حسین آرگیو در نشستی با مدیران اجرایی شهرستان فسا افزود: دغدغه اصلی مسوولان در مورد کارخانه قند این شهرستان، رسیدگی به وضعیت معیشتی کارگران و ایجاد امنیت شغلی برای آنان است

وی بیان داشت: مسوولان این شهرستان در تلاش هستند تا چرخ این کارخانه دو باره به حرکت درآید و با استفاده از ظرفیت‌های مدیریتی توانمند، کاردان و با تجربه، طعم شیرین حاصل از فعالیت این کارخانه قند، کام کارگران و مردم را هم شیرین کند.

کارخانه قند فسا در سال ۱۳۳۳خورشیدی تاسیس شد و در سال ۱۳۳۵به بهره‌برداری رسید.
فعالیت این کارخانه در سال ۹۲ متوقف شد و در هجدهم بهمن‌ماه ۹۵ با سرمایه‌گذاری ۴۲۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی بار دیگر راه‌اندازی شد.

این کارخانه در فصول مختلف سال نسبت به تصفیه شکرخام، تولید شکر سفید و قند کله اقدام می‌کند.

این واحد تولیدی که یکی از مهم‌ترین کارخانه‌های قند جنوب کشور به شمار می‌آید، در زمان اوج تولید، روزانه افزون بر ۲۲۰ تن قند و شکر تولید و روانه بازار می‌کند.

نوید بهره‌برداری از سه طرح اقتصادی در فسا

فرماندار ویژه شهرستان فسا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سه طرح اقتصادی شامل، گلخانه ۵۰ هکتاری، واحد تولید لبنیات و کشتارگاه مرغ در آینده‌ای نزدیک در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

آرگیو بیان کرد: راه‌اندازی این سه طرح، اقدام مهمی در توسعه و گسترش فضای کسب و کار این شهرستان به شمار می‌آید.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار