موقوفه علی جابری کوهپایه سند دار شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهپایه گفت: سند مالکیت تک برگ موقوفه علی جابری با پیگیری این اداره وهمکاری اداره ثبت اسناد واملاک کوهپایه صادر شد.
کد خبر: ۸۵۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵ 07 June 2020

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی گفت: در راستای دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان اوقاف و با هدف صیانت و حراست از حقوق موقوفات، پس از پیگیری برای موقوفه علی جابری در شهرستان کوهپایه سند مالکیت اخذ شد.مساحت این موقوفه 4200متر مربع است که کاربری این موقوفات نیز مزروعی و با نیت روضه خوانی میباشد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه کوهپایه یادآور شد: در حال حاضر بخش کوهپایه حدود 355 موقوفه و حدود 470 رقبه دارد که در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه نیز به ثبت رسیده است؛ که بزرگترین موقوفه، موقوفه-سیدمحمدحسین طباطبایی- می‌باشد.

حجت الاسلام طباطبایی یادآور شد: توفیق خدمت به امامزادگان عظیم الشان، بقاع متبرکه، اماکن مذهبی و موقوفات لیاقتی است که توسط اهل بیت (ع) به همه ما داده شده و باید تمام توان خود را برای خدمتگذاری به این امامزادگان واجب التعظیم صرف کنیم تا در روز قیامت شرمنده آنان نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار