اجرای طرح «ارمغان بازیافت» در اصفهان

اجرای طرح ارمغان بازیافت در ایستگاه‌های بازیافت کلانشهر اصفهان آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶ 06 October 2020

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: در این طرح ۲۲ ایستگاه بازیافت این کلانشهر پسماند‌های خشک را از دانش آموزان تحویل می‌گیرد و دفتر و کتاب‌های باطله و نوشت افزار به دانش آموزان هدیه می‌دهد.
محمد بدیعی افزود: جلب رضایت شهروندی و افزایش همکاری مردم به ویژه کودکان و نوجوانان با ایستگاه‌های بازیافت از جمله مهم‌ترین اهداف سازمان است و همواره بخش زیادی از برنامه‌های مدون آن نیز به منظور رسیدن به این اهداف تدوین شده است.
وی، ایستگاه‌های بازیافت را کانون پیوند شهروندان با فعالیت‌های سازمان دانست و افزود: تلاش می‌شود برنامه‌های فرهنگی و آموزشی سازمان از طریق ایستگاه‌های بازیافت منعکس شود تا شهروندان با شناخت آن‌ها به عنوان مراکز همکاری در زمینه تفکیک از مبدأ، بتوانند پسماند را به صورت استاندارد و مجاز مدیریت کنند.
معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: ایستگاه‌های انتخاب شده در این طرح از جمله ایستگاه‌های زاهد، صمدیه، کیان پارس، همدانیان، سپاهان شهر، کشوری، میرزا طاهر، آل خجند، ۱۷ شهریور، شفق، قائمیه، گلستان، آل‌بویه و مسجد علی است که تمام مناطق ۱۵ گانه شهر را پوشش داده و شهروندان در مناطق مختلف شهری می‌توانند با مراجعه به این ایستگاه‌های بازیافت در این طرح مشارکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار