طوفان شیراز 18 مصدوم برجای گذاشت

وقوع تندباد شدید همراه با باران و گرد و خاک، که از ابتدای جمعه شب ۲۲ اسفند در شیراز آغاز شد، با قطع برق، سقوط درختان، اختلال در تلفن، اینترنت و توقف پروازها و اخلال در آمد و شد خودروها و ... همراه بود و به گفته رئیس مرکز اورژانس فارس ۱۸ شهروند طی این حادثه مصدوم شدند.
کد خبر: ۹۴۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ 13 March 2021

تابناک فار س به نقل از ایسنا:حسن همتی  بیان کرد: در پی تندبادی که اوایل شامگاه جمعه ۲۲ اسفندماه آغاز شد، ۵ نفر در شهر جدید صدرا دچار مصدومیت شدند که اکنون دو نفر از آنها در بیمارستان تحت مراقبت‌های درمانی در بیمارستان شهید رجایی شیراز قرار دارند.

او با بیان اینکه ۲ نفر از آن پنج مصدوم با درمان سرپایی ارائه شده توسط تکنسینان اورژانس مداوا شده و سه نفر به بیمارستان منتقل شدند. یکی از آنان مرخص شده و ۲ نفر دیگر همچنان بستری هستند.

مدیر روابط عمومی اورژانس فارس، شکستگی پا و درگیری قفسه سینه را دلیل مصدومیت این افراد و نیاز به مراقبت‌های تخصصی درمانی ذکر کرد.

به گزارش ایسنا، وقوع تندباد شدید همراه با باران و گرد و خاک، که از ابتدای جمعه شب ۲۲ اسفند در شیراز آغاز شد، با قطع برق، سقوط درختان، اختلال در تلفن، اینترنت و توقف پروازها و اخلال در آمد و شد خودروها و ... همراه بود و به گفته رئیس مرکز اورژانس فارس ۱۸ شهروند طی این حادثه مصدوم شدند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار