کد خبر: ۱۰۰۸۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳ 13 November 2021

امروزه راه نوینی که خیلی طرفدار پیدا کرده است برای برق رسانی ساختمان ها و بناهای صنعتی، استفاده از سیستم سینی و نردبان کابل است. Cable tray؛ برای حمل انواع کابل ها مانند توزیع برق، کنترل و ارتباطات استفاده می شود. سیستم سینی کابل جایگزینی برای سیم کشی باز یا سیستم های مجرای الکتریکی است که معمولاً برای مدیریت کابل در ساخت و سازهای تجاری و صنعتی استفاده می شود. برای عملکرد بهتر سینی کابل از نردبان کابل نیز استفاده میشود.

تولید و پخش نردبان کابل

خرید سینی کابل گالوانیزه گرم و سرد از تولید کننده سینی کابل در ایران با انواع لوازم مربوط به سینی کابل ماننده نردبان سینی کابل براکت ، سینی کابل ، زانویی سینی کابل و دیگر لوازم جانبی سینی کابل،در هر پروژه ای اگر به دنبال بالا بردن کیفیت و راحتی کار در کابل کشی هستید، میتوانید از سینی کابل و اتصالات و انواع آن استفاده نمایید. برای خرید سینی کابل گالوانیزه گرم و سرد و اتصالات آنها میتوانید به مجموعه کرمان نیرو که محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به بازار ارائه میکند، مراجعه نمایید. (https://kerman-niroo.ir/)

نردبان کابل چیست؟

Cable ladder؛ از راههای مقرون به صرفه در کنار سینی کابل، برای مدیریت بهتر سیستم های کابلی است. این تجهیزات عمرانی نیز به منظور محافظت و مراقبت از سیم ها و کابل های برق طراحی و تولید شده اند. کاربری این سیستم جهت عبور دادن کابل ها و سیم های فراوان در یک مسیر مشخص است و معمولا مسیر عمودی بهترین مسیر است. البته برای مسیرهای افقی نیز قابل استفاده است. همچنین نردبان کابل برای پشتیبانی تعداد زیادی از کابل های سنگین برای مسافت‌ های طولانی، بهترین گزینه است. چرا که به سرعت نصب شده و در عین حال قدرتمند است. متعلقات نردبان کابل شامل: سه راهی، چهار راهی، زانوی عمودی، اتصالات رابط، قطعه کاهنده و ... است. در جنس های متفاوت آلومینیوم، فولاد و گالوانیزه تولید میشوند.

تولیدکنندگان نردبان کابل

از گسترده ترین راه حلهای مدیریت کابل و سیم های برق استفاده از سیستم سینی و نردبان کابل است. مراکز سازنده فراوانی وجود دارند که این سازه های صنعتی را با بهترین کیفیت تولید میکنند. یکی از این سازندگان معتبر، شرکت کرمان نیرو است.

کرمان نیرو؛ تولید کننده نردبان کابل و متعلقات آن

گروه صنعتی کرمان نیرو؛ از اواخر سال 91 تاسیس گردید. محور اصلی فعالیت آن ها، تولید سینی کابل، نردبان کابل و متعلقات آنها، لوله های فولادی برق و پخش انواع جعبه های تقسیم و کلیدها و کلیه اتصالات و کف خواب، قوطی های کلید است. از جمله شرکت هایی که کرمان نیرو افتخار همکاری با آنها را داشته عبارتند از: پارسی فیدار پایدار و کارمانیا و ساترآپ، برج سازان رامتین و پروژه در سایت های مختلف پتروشیمی (عسلویه) و شرکت پالایش نفت بندرعباس است. برای اطلاع از قیمت سینی کابل با کرمان نیرو تماس بگیرید

تولید و پخش نردبان کابل

چرا گروه صنعتی کرمان نیرو؟

چون این مجموعه با دارا بودن دستگاه های پیشرفته و متخصصین مجرب، تنوع در تولید محصولاتی نظیر سینی و نردبان کابل، لوله فولادی، جعبه تقسیم، قوطی کلید و ... و مهمترین قسمت، مشتری مداری، آماده قبول انواع سفارشات شما مشتریان گرامی است.

بنابراین بهترین مکان در تهران برای خرید سینی و نردبان کابل، خیابان لاله زار تهران است. شما میتوانید بهترین و معتبرترین فروشگاه های فعال از جمله مجموعه کرمان نیرو را که در حوزه تولید و فروش انواع نردبان کابل و تجهیزات آن فعالیت دارند، در این مکان پیدا کنید.

آدرس: تهران.خیابان لاله زار جنوبی.پاساژ بزرگ نور.طبقه زیر همکف.پلاک 2
تلفن: 02133938965 - 02133939014

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار