حجت الاسلام انصاری با اشاره به برگزاری اولین تور حرم‌شناسی پس از شیوع بیماری کرونا با حضور دختران دبیرستانی از آغاز تور‌های حرم‌شناسی در استان قم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱ 20 November 2021

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام انصاری مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت طی سخنانی از آغاز مجدد تور‌های حرم‌شناسی حرم مطهر بانوی کرامت پس از تعطیلی این تور‌ها به خاطر بیماری کرونا خبر داد.

مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: در این تور‌ها که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود گروه‌های متقاضی با گردش در حرم به همراه یک راوی با شخصیت و سبک زندگی حضرت معصومه (س)، علما و مشاهیر مدفون در حرم و ویژگی‌های معماری حرم مطهر آشنا می‌شوند.

حجت الاسلام انصاری افزود: علاقه‌مندان آشنایی با حرم مطهر حضرت معصومه (س) می‌توانند در قالب یک گروه درخواست خود را در تماس با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۳۸۳ مطرح کنند تا هماهنگی‌های لازم برای بازدید از حرم مطهر به همراه راوی انجام شود.

مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه قبل از شیوع کرونا تور‌های مختلفی همه روزه از حرم مطهر بازدید داشتند و راوی در اختیارشان قرار می‌گرفت، گفت: بلافاصله پس از سالروز رحلت بانوی کرامت اولین گروه رسمی تور حرم‌شناسی پس از یک دوره توقف، شامل خواهران دبیرستان علوی قم به همراه راوی از حرم مطهر بازدید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار