استاندار قم گفت:برای حل مشکل خانه‌های زیر دکل فشار قوی برق توافقاتی با هیئت دولت انجام شده است.
کد خبر: ۱۰۱۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 26 December 2021

به گزارش تابناک قم، سیدمحمدتقی با حضور در مسجد امیرالمومنین (ع) محله یادگار امام و دیدار چهره به چهره با مردم، در خصوص معضل خانه‌های مسکونی زیر دکل فشار قوی برق موجود در مناطق حاشیه‌ای امین آباد قم بیان کرد: برای حل مشکل خانه‌های زیر دکل فشار قوی برق توافقاتی با هیئت دولت انجام شده است که در سفر قریب الوقوع رییس جمهوری به استان قم به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: ما در این بازدید‌های میدانی و دیدار چهره به چهره با مردم می‌خواهیم حرف‌های مردم را با هر لحن و ادبیاتی بشنویم و برای حل آن‌ها تا جایی که امکان باشد اقدامی کنیم و همه مسئولان باید خود را برای شنیدن بلاواسطه با دغدغه‌های مردم آماده کنند.

شاهچراغی اظهار کرد: چند نفر از مردم محله یادگار امام (ره) به ویژه آن‌هایی که نسبت به وضع موجود اشراف دارند بعد از سفر رئیس جمهوری با هماهنگی مسئولان استانداری، جلسه‌ای با حضور مدیران استانی برگزار خواهند کرد تا مطالب به صورت دقیق تری به گوش مسئولان ذیرربط برسد.

استاندار قم بیان کرد: بنای ما بر این است که با صداقت با مردم سخن بگوییم و اگر قولی به آن‌ها می‌دهیم درباره انجام شدن یا علت انجام نشدن وعده‌ها صادقانه با آن‌ها حرف بزنیم.

در این بازدید اهالی منطقه بیکاری را مهمترین مشکل ساکنان بلوار یادگار امام دانستند که خود عامل بسیاری از آسیب‌های دیگر می‌شود. فقر سرانه‌های فرهنگی، تفریحی و آموزشی، حاشیه نشینی و عدم تعیین تکلیف خانه‌های زیر دکل فشار قوی و آسیب‌های ناشی از آن برای زنان باردار و کودکان، روشنایی اندک در هنگام شب، فاضلاب و حجم بالای آب‌های سطحی در زمان بارندگی، نبود کلانتری مستقر در محله و عدم وجود پل عابر پیاده را از مهمترین معضلات و کمبود‌های محله دانستند.

در این برنامه همچنین مرتضی حیدری فرماندار قم، احمد حاجی زاده معاون سیاسی و امنیتی استانداری و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند.

گفتنی است محله امین آباد در منطقه ۲ شهرداری قم واقع شده است که حدود ۱۲۰ خانه در این منطقه زیر دکل فشار قوی برق قرار دارد؛ دکل‌هایی که آثار مخربی بر سلامت انسان دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار